Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overførsel af penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Jeg er ved at starte min egen webshop, og i den forbindelse har jeg fået kontakt til en masse leverandører fra kina og pakistan via siden www.alabama.com

Nu er jeg i den situation, at jeg har afgivet nogle ordre, og leverandørerne vil gerne have pengene sendt via Western Union. Da jeg så var på posthuset for at overfører penge fortalte de mig, at jeg skulle tænke mig rigtig godt om, når det var over internettet jeg havde købt nogle ting, da folk nogle gange ikke så de varer de havde bestilt.

Jeg kan umuligt være den første der har handlet med andre lande, så jeg vil gerne høre hvordan klarer I overførsel af penge, så i har en sikkerhed for at få jeres varer?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 17:40

Der findes desværre ingen 100 % sikker måde at sikre sig på. Men når en leverandør bruger Western Union må man jo nok kategorisere dem som værende i den mere useriøse ende. Med Western Union har du absolut ingen sikkerhed for noget som helst, ikke en gang hvem der hæver pengene.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:49

Hej Ravn.

Nej det er jeg nemlig enig med dig i.

Hvordan klarer i andre overførslerne. Stoler i bare på jeres leverandør, selvom I aldrig har handlet med dem før?

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:21

følger lige med.. spændene spørgsmål, - havde du pengene med på posthuset og var klar til at shippe dem afsted og så fortrød du da kassedamen anbefalede dig noget andet, tag da og snak med dine forbindelser, venner eller famillie istedet for at gøre noget så impulsivt, du havde tilsyneladene ikke gjort dig klart hvad det indebar at sende pengene.. tilgiv mig hvis jeg støder dig her men er det ikke dumt gjort ikke at få lidt råd før du begynder at handle? istedet for at fortryde fordi en kassedame siger der er nogen der bliver snydt..

det er lidt hårdt skrevet - men du burde vide at hvor der er penge er der svindlere så det skulle helst være din  vudering om sælger er seriøs..

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:38

Hej

Jeg handler med Kina, og det er bank til bank overførsel betalingen foregår. Jeg plejer at google det firma jeg skal handle med, og der er et par gange at de firmaer/hjemmesider er dukket op på en svindler side. De sider er som regl også dem der kun vil handle med overførsel gennem WU.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)