Jeg skal lave en cd præsentation af denne rundtur: http://www.wideeyes.dk/temp/groen_comwell_roskilde/index.html Den skal vise de forskellige features der er, så jeg tænker at det letteste er at bruge noget screen capture software, og så ganske simpelt optage mens jeg bevæger mig rundt på / i rundturen.
I den forbindelse - er der nogen der kan anbefale sådan noget software? Fokus er på brugervenlighed da jeg ikke har lyst til at bruge en masse tid på at sætte mig ind i softwaren da det kun skal bruges til dette ene projekt.
Et tillægsspørgsmål mens jeg har dig: Laver du udelukkende "indefra og ud" 360 gr. billeder, eller kan du også lave "se-et-produkt-fra-alle-vinkler"-billeder ?
Tak for linket. Jeg fik også læst artiklen :) De giver links til forskellige løsninger, men umiddelbart er det ikke muligt at redigere i optagelserne -og så er programmerne ikke gode nok.Prisen (gratis) var ellers lige i øjet
Et tillægsspørgsmål mens jeg har dig: Laver du udelukkende "indefra og ud" 360 gr. billeder, eller kan du også lave "se-et-produkt-fra-alle-vinkler"-billeder ?
Held og lykke med projektet!
Mvh.
Thomas
Hej Thomas
Tak for linket. Det ser godt ud - men også alt for avanceret. Som nævnt så har jeg ikke for meget tid til at sætte mig ind i nye programmer da det kun skal bruges til dette ene projekt.
Til dit andet spørgsmål med "se-et-produkt-fra-alle-vinkler"-billeder. Jo det kan man sagtens. Du kan se 10 brudekjoler fotograferet på denne måde her: http://www.brud.dk/index.php?page=553
Det er en super teknologi - og en rigtig fed måde at vise sine produkter frem online. Men desværre er det også ressourcekrævende så priserne starter på kr. 3000,- ex moms.
Så fik jeg prøvet 2 produkter: Snagit og Camtasia, og det var desværre ikke nogen succes. Ingen af produkterne var gode nok til at optage den rundtur jeg skal have optaget. Resultatet minder mest af alt om en animation hvor man "hopper" fra billede til billede. Dvs ikke særlig "smooth" - og derved ubrugeligt.
Er der nogen andre der har haft succes med screen capture software?