Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i Chatbot Marketing Bureau

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet opbygningen af et marketing bureau med focus på Automatisk Chat system(Chatbot) på hjemmesider og Facebook Messenger, og søger efter en partner med henblik på hjælp til Online Firma Opsætning(formentlig i Hong Kong), massiv annoncering, hjælpe med de omkostninger der har været, og omkostninger der kommer i fremtiden.

Min interesse er at dele forretningen som en ligevægtig partner

Jeg har allerede investeret i softwaren til at udvikle Automatisk Chat System(Chatbots) og behøver ikke mere investering før der er solgt mindst 500+ systemer, andet software kan blive nødvendigt i forbindelse integration og mere advanceret programmering, men for nu er mere software ikke nødvendigt.

Salg af Chatbots vil eksplodere over de næste år, og har et forventet salg over det næste år på 500 eller mere

Priser for udvikling af Chatbots afhænger af hvad den skal indeholde, men markedet sælger rask væk Chatbots fra $1000, Jeg ønsker at vores priser starter fra $300-500, men Chatbots kan koste op til $5000 og tage måneder at udvikle.

Der er mange flere detaljer som Jeg gerne vil diskutere med de rette personer, så skriv venligst hvis du kunne tænke dig at medvirke i dette project.

Med Venlig Hilsen

Tom  Smile

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)