Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino A/S

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino''er...

Jeg har lige fået en idé, har ikke tænkt den særlig meget igennem, da jeg først lige har fået den.
Hvad med at vi i fællesskab her på amino starter et firma. Der er jo enormt mange gode iværksætterer herinde. Vi kan debatere os frem til hvem der vil stå med det overordnede ansvar. Vi er så mange herinde at vi ikke behøver at låne os frem til penge, vi kan starte et A/S selskab og selv købe aktierne, dermed har vi startkapitalen. Prøv at tænk hvilken omtale man kan få. "Selskab blev startet via et iværksætter forum" og ikke mindst hvilken omtale amino ville få.
 
Som sagt har jeg lige fået idéen og har ikke tænkt den så meget igennem, hvad synes I? Er den "hot or not"?
 
Lad mig høre jeres meninger
 
Med venlig hilsen
Tobias Bay
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

HOT!!! :D

Jeg følger med og vil være klar :D
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejlig hurtig respons... Vi skal være en masse, så vi kan få en god start kapital, kom så amino''er, vis hvem i er!!
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret svært at koble sig på en virksomhed, uden nogen idé ;)

 
Men godt initiativ. Hvis du nogen kommer på idéer til et produkt, er jeg på.
 
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er netop det der er idéen, vi skal i fællesskab finde frem til en - forhåbentlig - enorm god idé.
Jeg håber at rigtig mange iværksætterer vil være aktive i denne debat, da det gerne skulle være med til at gøre virksomheden så god som mulig!
Men vi mangler en hel del endnu, indtil videre er vi 3, kom så amino''er!!!
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
3stk. er da altid en start.. - og når det er amino''er.. hold da op.. så kan det jo ikke måles :D
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

   Gode ideer er jo altid velkomne
 
Dog tror jeg der vil ske 2 negative ting.
 
1. Amino.dk er ikke længere et debatforum, men en virksomhed. Tror der er stor forskel på, at debattere under vingene af en virksomhed eller som nu Martin Thorborg.
2. Jeg tvivler på hvor stor succes en virksomhed vil få,  hvis det første mål er , at starte en virksomhed kun pga et debatforum. Målet skal være fx. at lette starten for iværksættere gennem lån/rådgivning eller hvad ved jeg. Men kun at starte en virksomhed bare for at gøre det, tror jeg ikke på.
 
 
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
selvfølgelig... og set i perspektiv af hvor få brugere der er online og logget ind, så er 3 da også godt... men vil nu stadig gerne se lidt flere, jeg er helt sikker på der er mange derude! Det at man melder sig til er jo ikke ensbetydende med at man behøver at være aktiv i virksomheden, man kan bare købe nogle aktier og derved tilfører virksomheden kapital! Hvis det her kommer op og køre, vil jeg helt klart købe mig fattig i aktier
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt se hvad du mener!
Jeg tror dog at det ville hjælpe mange iværksættersjæle, som ikke selv tør tage springet alene. Ved denne virksomhed, vil de kunne støtte sig op af mange andre iværksættere der er aktive i samme projekt. Amino skal selvfølgelig fortsætte som iværksætterforum, og virksomheden skal da derfor også drives udenom Amino, synes bare det er et godt sted at starte det op. Jeg vil mene at det er det yperste man kan få ud af sådan et forum som dette. Men det kan godt være at det bare er min mening!
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fede ideer.....* man laver da bare en ny tråd....Mesterlære og lægger æg i den kurv til projektet...stiftelse af  A/S
 
Jeg elsker at styre andres penge...med hård hånd - faktisk god til at fyre folk...der ikke flytter grænser 11 timers grænsen er yt !
 
 
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)