Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til videoer / animations "film" - Hvad skal der til

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går her med en skør ide, som jeg ikke aner om at alt for langt ud og helt umulig, eller om der er en god måde man evt. kunne kommer videre med ide på.

Lige hurtigt lidt baggrund til, hvordan min ide er opstået. Jeg har en dreng som er stærk ordblind og har meget svært ved at lære at læse og skrive. Dette giver en del udfordringer i hver dagen. Især da han nu er kommet i de klassetrin, hvor man normalt vil kunne forvente at en dreng på hans alder, vil kunne læse og forstå både dansk og engelsk. 

En af de ting jeg har lagt mærke til, er at meget at det data som han kan finde på f.eks. Youtube er med engelsk tale (historie, viden osv.) hvilken han desværre ikke forstår pga. sin ordblindhed.

Det har givet mig den ide, om man skulle lave sine egen videoer med dansk tale. Men jeg har ingen erfaring med animations "film" eller lign. Så derfor søger jeg input. Er der nogle programmer som er "Easy to use" Hvor man kan sammensætte sine egen historie og tilføje tale til? 

Det som sagt kun noget jeg går med i baghovedet endnu, intet planlagt eller lign. Lige nu søger jeg blot input fra andre :)

Vh

Pete45

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)