Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mere ud af mine penge?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle Aminos 

jeg vil godt vide noget mere om hvordan man får mere ud af sine penge ind man måske gør i banken?

De er jo bare en forretning som kun kommer med tilbud som de selv får meget ud af, er der nogen der ved bedre veje ind bankerne?

Og noget som virker under og efter coronavirussen for alt ting bliver jo påvirke af den?

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne have investeret dem, mens aktierne var super billige under corona-krisen. Du kan måske stadig nå det, men kurserne er steget en del.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erwin Dan Nielsen 

Til at starte med, ville jeg gerne sige mange tak for dit svar.

Jeg har prøvet at, have aktier og obligationer fra min banke. I meget lang tid uden de har give andet ind lidt penge på kontoen.

Det har været en del skuffen, hvad banken har kunne tilbyde mig. De har tjen penge, på mig fordi ikke viste nok om det.

Så jeg har fået en lidt dårlig intro til aktier og obligationer men sådan behøver det vil ikke at være?

Det ville være godt, hvis der var sted hvor jeg kunne få mere kendskab og viden om, aktier og obligationer på den gode måde?

Det kunne også være du, havde andre gode ideer ?


Tænker også at coroa-krisen er 50/50 den, åbner nye døre og lukker måske nogen gammel dør?

Jeg ser frem til at, høre mere fra dag rigtig god weekend.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark. 

Har du haft en rådgiver til at gør det for dig? For de tager jo en procent del af det. 

Der mange facebook grupper som er super gode til at hjælpe angående aktier - Aktieporteføljen Investment Opportunities (Dansk grupppe hvor du kan få alt den hjælp som muligt) 

Så er der også mulighed for at investere i ejendomme igennem brickshare eller købe selv op. Der er facebook gruppen Ejendomsinvestering - Den hårde kerne god til at hjælpe. 

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger også i hvor høj grad du ønsker at have tilgængelighed til dine penge, aktier og obligationer er relativt likvide og oftest børsnoteret hvorfor de relativt nemt og hurtigt kan afhændes.

De fleste ejendomsprojekter er illikvide og unoterede investeringsprodukter som man derfor må skulle forvente at beholde i mange år.

Indenfor ejendomsområdet findes der et hav af udbydere, jeg har kigget nærmere på følgende:

Brickshare: Hvor man kan investere for helt ned til 10.000 kr. men deres investeringer er koncentreret omkring hovedstadsområdet og typisk i en ejendom pr. investering, hvorfor risikospredningen er begrænset.

BlueCapital: Udbyder typisk ejendomsprojekter hvor der skal investeres minimum 750.000 kr. men deres investeringer er typisk i erhvervsejendomme og hvor der er begrænset risikospredning.

Koncenton og Formuepleje: Udbyder typisk større ejendomsprojekter i større danske byer med en minimumsinvestering på 750.000 kr. risikospredningen her er typisk større da der investeres i 3-5 ejendomme placeret i Danmark.

Schou & Partners: Udbyder projekter med et minimumsindskud på 750.000 kr., hvor der fokuseres i stor risikospredning ved investering i flere ejendomme i både Danmark og Tyskland.

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smartdial og deutrolige

Til at starte ville jeg gerne sige mange tak for jers svar.


Jeg kunne rigtig godt tænke mig at, møde de facebook grupper kender du flere af dem?

Eller er der en du kan anbefale eller flere ?


Lyder som godt sted at starte på facebook, for at blive sat ind i tingene på den rigtig måde?

Er der nogen ting man skal, være opmærksomme på (faldgrupper)?


I skriver bække to om brickshare, jeg tænker det er mere sikker at invester i ejendomme frem for aktier og obligationer?

Er der lov og regler for når man investere i ejedomme? Og hvordan ser det ud med sådan noget som skattereglerne?


Jeg skal nok starte i de små først og så kommer jeg til de store penge med tiden.

Så skal jeg lige høre, hvordan ser det du med investere af ejedomme med alt det here coronavirus,
er det et godt tis punkt eller dårligt investere af ejedomme på ?


Jeg ser frem til at, høre mere fra jer rigtig god weekend.

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omran

Til at starte med, ville jeg gerne sige mange tak for dit svar.

Jeg har være til møde det er langtid siden, men der snakke jeg med en rådgiver om en mix investment.

Her bladenes aktier og obligationer og det kørte i 2 år med små afkast.


Det var der ikke så meget ved tro mere det var banken og rådgiver som tjene pengene ikke mig?

Jeg ser frem til at, høre mere fra dag rigtig god dag.

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså bankens første prioritet er at de skal tjene penge, og der efter dig. 

Så mit råd vil være at selv sætte dig ind i tingene. Lige pt. bruger jeg en del tid på at lære om ejendomsinvestering, og benytter mig af Casper Schneidereit  kursus, som du kan finde på https://bluelobster.dk 

Hvis du selvfølgelig ikke har tiden til det, så kan du altid finde investeringsfonde osv. :-) 

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deutrolige

Jeg har sat, mig til at undersøge dit forslag om investeringer hos Brickshare.

jeg må dog sande at Brickshare har usædvanlig mange faldgrupper, og ikke lige frem positive anmelder at folk kommer med? 

Dem jeg har læst om har brændt deres finger på investeringer i Brickshare.

Det kan godt være der står meget godt men der er også meget dårlig omtale ?

Jeg tænker eftersom der er flere som snakker om Brickshare, i denne debatten vil jeg referere til dette link.

Gerne komme med mere feedback også skrive vi ved.Gerne komme med mere feedback også skrive vi ved.

Jeg ser frem til at, høre mere fra dig dag rigtig god dag. 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)