Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af Amarketing.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Amino.

Kunne godt tænke mig at vide, om der skulle sidde nogle herinde, som kunne have lyst til at bedømme og vurdere min virksomheds hjemmeside:

Amarketing.dk.

Kunne godt tænke mig, at få vurderet det design- tekstmæssigt. Passer det godt til virksomheden? Forstår i budskabet i virksomheden?
Herefter gerne vurdere og bedømme teksten - om i synes det er sat ordenligt op, samt budskabet i teksten. Simpelthen bare ris og ros på tekst og design.

Alle funktionerne på hjemmesiden er ikke sat op endnu, så det behøves der ikke at bedømmes på. - Samt logoet og det første billede med hånden skal ikke bedømmes. (Og google placering)

Tager i mod alt kritik samt ros med et smil på læben!

Hjemmeside: AMarketing.dk

Med venlig hilsen
Frederik Jørgensen
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg kan ikke fagligt bedømme nogle af de ting, du beder om at blive bedømt. Jeg læser dog at du har tænkt på design, tekst, funktioner, logo, billeder, Google-placering, om end ikke alt er på plads endnu. Er det en tanketorsk, at du overhovedet ikke nævner sikkerheden? Den kan jeg nemlig bedømme for dig, endda gratis.

Giv mig et praj hvis du vil hoppe med på den. For en ting kan jeg love dig: du har ikke lyst til at få en hacker på besøg.

Albert

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er for lang tid om at loade.

Der er mange stavefejl ("netværker"(?) og nutids-r).

Se hvilken video?

Du har været al for hurtig med at lave siden. Kan se domænet blev købt i går.

Det er fjollet at skrive "Guld", "Bronze" og så videre. Vil du fremhæve at nogen er bedre end andre, så kan du fremhæve det med farver, dybde, højde eller anden gestaltlov.

Google Maps virker ikke.

Når man submitter noget i en formular får man ingen bekræftelse. Siden reloader bare.

Settings-baren ude i siden burde ikke være synlig for kunder. Fjern den. Og slet sider som http://amarketing.dk/index-slider.html, for hvad er Plankoton?

Læs mere knappen er en scam. Den gør intet. Fjern den, eller tilføj indhold.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Winkelmann:
Der er mange stavefejl

"Vi omformulere og skriver den perfekte tekst" . Jeg er så ikke sikker på, I kan....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Første kan jeg ikke se hvorfor du beder os om at bedømme din side der er lang fra gjort meget andet et domain, og et Template, og måske 2 min til at skrive lidt text som du ikke engang har gide at checke for stavefejl.. og en masse andre fejl og i virker meget utroværdig. 

Samt så vil i hjælp kunde med seo men i har ikke selv styr på jeres egen seo.. 

Mit råd er luk side ned for public og få side til at spille med alt lige fra GDRP til Virksomheds oplysninger, text og meget mere. 

 

Held og lykke.. 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står "ikke sikker" ved mig. Få installeret force SSL

Knappen affiliate virker heller ikke :/ 

Har en mega god idé til dig. Istedet for pristabellen så lav en pris regner hvor brugere selv tilpasser en løsning, og lige før de kan se priser skriver de deres kontakt oplysninger også er der en knap der hedder "Se pris" - https://codecanyon.net/item/wp-cost-estimation-payment-forms-builder/7818230 har en licens til dette plugin, som jeg ikke bruger hvis det er! Hjælper gerne med overstående opstilling.

I mangler popup beskeder, social proof. Dette kan i gøre med getSocialy. Du kan vise anmeldelser, seneste køb/lead i et pop up, hvor mange aktive på siden, smarte pop ups der tager udgangspunkt i brugeren adfærd og derigennem kommer med målrettet upsells / konverteringsskabende popups som får brugeren til enten at købe mere eller konverterer gennem AI og personalisering. Der er mere end 24 growth tools/værktøjer til kun 9 EUR, virkelig et steal! De har endvidere også 14 dages gratis prøve periode uden, at du skal indtaste kreditkort oplysninger osv..

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 20
Indlæg ialt: 10
Fra  Norstaff Aps Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint design Yes, kan se der fortsat mangler nogle funktioner som videoen osv.
Overvej at gøre den lidt mere personlig ved at have et billede af dig/teamet bag. Det er nemmere at få tillid til en person end en hjemmeside/virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)