Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ripNroll.dk - Online kondomsalg // priser fra 99 øre pr. stk.!!! - Hva syns I?!

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der vælger du også lige at ''misbruge'' et andet web-site?

Din www.lucelev.dk => reklame for dig => den korrekte www.luc-elev.dk

Eller er det også kunstnerisk frihed?

Du kan tage det helt roligt, den er udredt og der er ingen problemer. Har været en tur omkring politiet med den sag. Men der er styr på den så du kan være ganske rolig :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:58

Nu ved jeg godt du vil stoppe denne debat, men havde diskutionen med dig i en anden tråd, og synes ikke jeg fik sagt hvad jeg ville sige.

Lovgivning eller ej, så er det usmageligt at kopiere et design, ligemeget om grafikstykkerne er udarbejdet på egen hånd mens du har haft condom-company som skitse, eller om du har taget direkte.

Jeg forstår egentlig slet ikke motivet bag, er det for at snyde condom company''s kunder til at tro i er samme firma, og derved få kunder?
Det hjælper jo ikke noget at kopiere et koncept, det vinder du intet ved?

Se bare på den smarte knægt fra england der lavede milliondollarhomepage.com, og hvor mange danske kopier der er kommet iløbet af et halvt år.
Ingen af de danske sider har fået success. 

Men jeg håber du holder os opdateret, hvis condom-company kontakter dig. Det er en sag rigtig mange kan lære af.

Held og lykke med det
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:59

Jeg kan ihvertfal garantere dig at du ALDRIG modtager en ordre fra mig. For det første bruger jeg ikke gummi For det andet vil jeg ALDRIG støtte det tyveri du er skyld i.

Tvivler på at du vil modtage de store ordre herfra Amino!
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:10
Dato: 3/30/2006 5:48:09 PM Forfatter: ripNroll
Ser frem til at modtage en ordre fra en amino :)

Med den holdning du har til tingene, så får du nok ikke mange ordrer herindefra!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:11

Jeg er da ked af at høre jeg ikk får dig som kunde.

Fortsæt god aften

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:12
Dato: 3/30/2006 6:09:53 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 3/30/2006 5:48:09 PM Forfatter: ripNroll
Ser frem til at modtage en ordre fra en amino :)

Med den holdning du har til tingene, så får du nok ikke mange ordrer herindefra!

Nej, næppe...
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:14

> ripNroll - nu vil jeg ikke begynde på en masse kritik af dit lille hapseri, det har andre vist styr på. Men hvad skete der med dit gamle design? - såvidt jeg husker var det med masser af farver der matcher dit logo - det var da i hvert fald flottere end "dit nye" design.

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:21

Hej Christoffer

Da du var på inspirations tur på nettet, gik der lidt for meget copy-paste i det. Jeg og mange andre herinde kan sagtens sætte os ind i hvad der er sket, du er blevet vild med konkurrentens design og sagt til dig selv, "det er præcis sådan jeg havde forestillet mig mit site skulle se ud" Jo længere projektet er skredet frem jo mere er inspirationen vokset og til sidst endte du med en 95 %  identisk side. Nu helt naturligt, forsvarer du dit design/firma med næb og klør.

Det var ikke din intention at ende stjæle et design, men det skete hen af vejen og det er du nu blevet gjort opmærksom på.

Nu må du bide i det sure æble og få det ændret, det er ikke så uoverskueligt, brug os alle på Amino til hjælp.  Skriv f.eks.

Jeg har ikke 25.000 kr til en webdesigner og det design jeg er kommet op med ligner "kan jeg godt se nu "min konkurrents lige lovligt meget. Har i nogen forslag ?

Det er mildest talt en uheldig situation du har sat dig selv i,  red dig selv ud af den her suppedas og vend den til noget godt.

Med venlig hilsen
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:39

Jeg har ikke 25.000 kr til en webdesigner og det design jeg er kommet op med ligner "kan jeg godt se nu "min konkurrents lige lovligt meget. Har i nogen forslag ?

mit spørgsmål :)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:41
Dato: 3/30/2006 7:14:06 PM Forfatter: RENEGADE

> ripNroll - nu vil jeg ikke begynde på en masse kritik af dit lille hapseri, det har andre vist styr på. Men hvad skete der med dit gamle design? - såvidt jeg husker var det med masser af farver der matcher dit logo - det var da i hvert fald flottere end ''dit nye'' design.

mvh. RENEGADE

tak :) hjælp mig gerne med ovenstående spørgsmål.
Side 5 ud af 6 (51 indlæg)