Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo strategi ændringer på siden og google maps

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej angående råd ændre hele strategi

i første omgang lagde jeg mig i kategori stripclub og blev godkendt google business dog er jeg ikke en klub men en der tager ud og optræder så kan se måske mere relevante Entertainer , for der ligger Storbritannien med enkelte danser , jeg er jo ikke et stort Eventbureau

jeg spørger lige da jo ikke kan rettet flere gange , lige nu er strip klubber jo også lukket men jeg er jo heller ikke en stripklub .

Der forsamling forbud er det selvfølgelige heller ikke noget nogle booker nu en Entertainer danser er selvfølgelige heller ikke noget nu men udendørs småsteder er nok større chance kommer bookinger end en klub åbner ,for indendørs arrangement åbner nok først

hvorfor ikke bare ændre til Entertainer lidt bange gøre noget forkert og sletter den side , derved skal ændre så det hele passer eventuelt titlen og mere på egen side

prøvet en annonce hvor lå højt danser det gav mere end mandestrip men ligger jo lavt dette ord google maps og søgeresultat book danser køre dog opad

jeg har været med internationale pole konkurrencer så rammer i over niveau hvad plads på mange diskoter , folk der søger mandestrip vil jo have lidt tøj og folk der søger mandlig danser book danser , pole show , danse underholding er jo hvor beholder tøjet på men findes ikke højt der mange steder , de steder er jo også generelt mere plads for det kan jo være et åbent arrangement på en markedsplads og der er jo mere plads højde loft og plads er problem ved steder hvor smider mere

generelt strategier hele siden skal laves noget om end lavet i starten

pengene er desværre ikke store så håber lidt råd , jeg ved dog selv noget

jeg håber i kan bære over med mig jeg er desværre ordblind jeg har mest holdt pause da træner mere lige nu mere svært så lidt mere tid 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)