Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fundet det perfekte firmanavn til min klinik med kostvejledning, men har opdaget at en anden også bruger det. Der er oprettet to hjemmesider med navnet, en med dk og en med nu, det er dog to forskellige personer som har dem.

Vil det være at skyde mig selv i foden, hvis jeg opretter hjemmesiden med samme navn men med eks. one til slut? 

Eller skal jeg sige pyt og oprette et andet navn? 

Pt. går jeg med navnet: Lev livet sundt. 

Kom gerne med gode bud til et nyt. 

Hilsen 

Stine

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan regne ud, at du vil benytte dig af tilbuddet på One.com, der tilbyder oprettelse og 1 års gratis registrering på .one domæner.

Mit råd: lad vær'.

Har du en klinik ville jeg vælge et domæne som folk rent faktisk kan huske. Folk tror automatisk - ofte i hvert falde - at din hjemmeside vil slutte på .dk. Det betyder i praksis, at hvis de lige skimter din hjemmeside og taster det ind, så vil de automatisk skrive .dk til slut. Hvis man er min mor f.eks, så vil hun skrive "lev livet sundt" på Google - som er internettet for hende. På Google skal du altså konkurrere med de andre hjemmesider, hvilket måske ikke er optimalt - og slet ikke hvis de andre 2 sider er veletablerede.

Lad vær' med, at spare de sølle mønter et .dk domæne koster. Jeg synes du skal overveje et andet navn som om muligt er ledigt med .dk

OBS: nu ved jeg ikke om det er din virksomhed. Men der eksisterer allerede en virksomhed der er startet i 2015 med det eksakte navn "Lev livet sundt". Hvis ikke det er din virksomhed, så skal du nok tage i betragtning, at du MULIGVIS kan komme i problemer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)