Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress editor of choice: Gutenberg eller ACF + Wiosyg?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra RØnne
Tilmeldt 7. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Bo-we Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen! 

Til dagligt arbejder jeg med at udvikle hjemmesider i WordPress, fra bunden af. Til det benytter jeg mig af ACF pluginnets flexible builder og Wiosyg, som tekst editor.

For ikke at skulle starte 110% fra bunden af med hver kunde, har jeg udarbejdet et lille tema med lidt boilerplate, som fik startskuddet, da jeg skulle bygge min egen webbureau side

Siden, jeg har udviklet temaet, er det blevet forbedret markant fra kunde til kunde, og planen er at forbedre, det hver gang en ny kunde kommer (ift. struktur og kodemæssigt). Jeg er dog nået til et punkt, hvor jeg overvejer at flytte hele backend over i Gutenberg Editor, i stedet for at bruge Flexible Content. Er der nogen, der kan anbefale det skridt?

Jeg har endnu ikke gjort det, fordi jeg synes Gutenberg nemt kan føles rodet.. Hvorimod Flexible Content er opbygget rigtigt, og for mig føles det meget overskueligt. Måske er det bare mig, der har vendt sig til “den gamle måde”. 

Det kunne være mega fedt at få lidt konstruktiv tankegang og gerne nørdede svar. Jeg elsker at nørde, og hele fokusset for mit tema/boilerplate er, at det skal være lynende hurtigt. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)