Hej Allesammen, |
Det er det samme. Du skal bare have er CVR nummer, som er gyldigt. Da er VAT DK efterfulgt af de otte cifre.
Hej Allesammen, |
Det er det samme. Du skal bare have er CVR nummer, som er gyldigt. Da er VAT DK efterfulgt af de otte cifre. |
USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.
Okay, så jeg skal enlig bare oprette et cvr nummer også er det ligesom 2 fluer med et smæk? :) |
Ved reg af CVR i DK får du mulighed for at sætte kryds i moms og får DANSK momsnummer vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Okay, så når jeg skal til at oprette et cvr nummer, så skal jeg sætte kryds ved momsnummer, så jeg også får det med i registereringen af virksomheden. |
Du kan sælge med dansk moms til private i UK så længe de teknisk er i EU told og momsmæssigt i år - og afhængig af hvilken fortsættende aftale de laver, med eller uden moms når de er trådt teknisk helt ud.Her kan der så også blive told for kunderne men ingen aner det endnu Den engelske momsgrænse er meget høj - husker den ikke i hovedet, så du kan sælge med dansk moms på til den vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com