Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay (MyShop) som betalingsmulighed i en webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer! 

Jeg vil rigtig gerne spørge til jeres meninger/erfaringer omkring betalingsmuligheder i en webshop.

Overvejer at gøre det meget simpelt, f.eks. hvor der kun er en mulighed for at betale med MobilePay.

Eller er dankort-betaling stadig absolut en must????? 

P.S. Webshoppen laver jeg selv i WIX.com, som jeg er glad for, og hvor jeg har lavet en alm.hjemmeside.

Det bliver en lille webshop med ca. 30-90 salg/mdr

Har en aftale med MyShop, og mine fysiske kunder betaler i 99 % tilfælde med MobilePay.

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er din målgruppe? Hvis det er samme målgruppe, bruger de jo nok tilnærmelsesvis også samme betalingsmiddel på net som i butik. Altså vil du stadig have 99 % betaling gennem MobilePay. Så ville det jo være spild med en gateway der understøtter al mulig andet (med mindre der ikke er månedlig binding).

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Målgruppen er den samme, men det bliver også dem, som ikke er mine fysiske kunder. Det er webshop med varesalg.

Personligt, når jeg handler online, og er i en webshop som både har dankortbetaling og MobilePay, vælger jeg altid dankortbetaling (det er nemmere).

Men jeg ved ikke, hvordan vil kundernes adfærd være, hvis der kun er MobilePay mulighed. Vil de fortryde købet, eller vil de gennemføre den alligevel?

Og du har ret, der vil ikke være nogen grund til at implementere gateway og have månedlige udgifter til nets, hvis man kan nøjes med MyShop 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke tage Mobilepay uden at have en indløsningsaftale om de bagvedliggende kort.

Har din kunde et dankort tilknyttet Mobilepay, kan de ikke betale i din shop med Mobilepay, hvis du ikke har en indløsningsaftale på Dankort.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en MyShop løsning i dag, med alle de tilhørende aftaler. Og jeg tager mod betalinger gennem MobilePay i dag fra mine fysiske kunder.

Mit spørgsmål er andet.

Og man kan kun nøjes med at have MyShop (MobilePay) i en webshop, eller om det vil også være bedst at have en mulighed at man betaler med dankort.

hvad er køberens adfærd når de når til "kurven" i en webshop, og når de ser, at der er KUN muligt at betale med med MobilePay

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Fra  Tinykids.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kotenok,

Din MobilePay MyShop aftale kan ikke bruges på din webshop, det kræver en særskilt aftale til at modtage betaling online.

Ved 50 ordre skal du nok regne med det vil koste dig 300-500 kr. at modtage betalingerne online afhængig af ordre størrelse.

Abonnement: 49,-
Indløsningaftale: 199,-
Kortgebyr: 1.35%
Transaktionsgebyr: 50 øre
MobilePay betaling: 1,25 kr.

Dette er med udgangspunkt i Nets Easy Administration, men ærlig talt priserne ligger så tæt at det nærmest kan være det samme, hverfald hos de store udbydere i DK til din størrelse.

Jeg vil anbefale dig at tage imod begge typer betaling eftersom du alligevel har muligheden. Jeg tror faktisk ikke engang du kan slå det fra i de fleste moduler.

Ønsker dig alt held og lykke.

De bedste hilsner,
Glenn
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Glenn!!!

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at Wix.com er en israelsk virksomhed og dermed udenfor EU. Med Wix.com hoster du ikke selv, sitet ligger hos dem. Altså bliver enhver kundedata, også når folk indtaster deres navn, adresse, e-mailadresse, telefonnummer and whatnot i din webshop LAGRET UDENFOR EU. Det kan være et brud på GDPR.

Albert

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)