Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det, det værd at købe et online mentorforløb i online marketing

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino'er.
Jeg har en interesse i at lave online marketing hjemmefra som en hobby. Jeg syntes det er vildt spændende det der med at kunne hjælpe andre virksomheder og webshops med at forbedre deres omsætning.

Jeg har fulgt en meget spændende og inspirerende person på Instagram i noget tid. Hans navn er Kasper Knudsen.
Han har lige offentligtgjordt hans online mentorforløb i online marketing. Hans produkt ser mega fedt ud, men jeg har ingen ide om det er det værd for hvad produktet koster.

Hvis der er nogle der har forstand på branchen og området kunne det være fedt hvis i ville tjekke det ud og give jeres mening på det.

Hans hjemmeside er kasperknudsen.com

Mvh Oliver Knorborg
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver. Der ligger tusindevis af gratis online ressourcer, så hvis du har en halvdag kan du sagtens finde alt på youtube.

Hvis du endeligt skal tage et online kursus ville jeg anbefale: Kevin David’s Facebook Ads Ninja Masterclass - har jeg selv taget! Kender ikke til Kasper Knudsen, men det virker som et fint nok produkt, intet dårligt og sige!

Ellers er det noget såsom: https://leadenforce.com/ (automatisere hele din FB ads) - og det fungere P*SSE også sparer du pengene til et online kursus, som er dyrt... 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svaret :)
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror den store forskel på Kasper Knudsens mentorforløb og hvis du selv søger på youtube er hjælpen du kan få.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har undersøgt omkring hans forløb, men man får jo decideret et manuskrift der kan hjælpe dig med at finde kunder osv. Samtidig får du også mulighed for sparring fra forskelllige mennesker i samme båd som dig.
Men du kan sikkert finde alt det kan siger på youtube, hvor du så også sparer penge.

Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt se hvad du mener med det. Tror også det er vigtigt som du selv siger med det netværk men kan få ved at tage det hos Kasper Knudsen.

Mange tak for svaret :)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg googlede ham lige. Umiddelbart, fint mentorforløb.

Man kan sige fordelen er, at du får folk i samme båd som dig, som du kan sparre med om diverse problemer + ham hver 14. dag.

Du får den nødvendige viden, i forhold til hvad han ved hvad virker.

Du forpligter dig selv til at handle, da du smider 10k efter det.

Jeg tror det ville være en god ting for mange mennesker. 

Tilmeldt 27. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Fra  Briix Marketing Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Der er utroligt meget viden at hente på nettet, både gratis og online kurser som er til at betale. Jeg ville personligt først samarbejde med en mentor når jeg havde lært alt hvad jeg kunne selv. Men hvis du føler du kan lære bedre med en mentor fra start er det vel vejen frem, det er forskelligt fra person til person hvad det virker bedst.
Tilmeldt 4. Apr 20
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Enig med Sebastian dumt at betale for noget du kan få gratis over hele nettet

Partner i Norh Låsesmed

Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret :)

Som du selv nævner det tror jeg også det afhænger af hvem man er som person i forhold til at have en mentor.
Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mange tak for svaret.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)