Hej til jer alle
Jeg er en moden M - bosat i Århus, som vil forsøge opstarte et nyt politisk parti. Desuden har jeg igennem flere år
haft ide om, at jeg gerne vil lave en ny internetavis. Men jeg behøver hjælp, rådgivning og støtte af forskellig art.
Det var tilfældigt, at jeg fandt denne site, og tænkte, at jeg måske kan finde hjælp eller rådgivning her. Jeg har
i mange år levet et meget "stille" liv som førtidspensionist, hvorfor jeg ikke har nogen gode venner, bekendte
eller forbindelser, som jeg kan søge hjælp, rådgivning og støtte hos. Da jeg kun har min beskedne indkomst som
førtidspensionist, og har familie at tage vare på, er det meget begrænset, hvad jeg har af penge at bruge, for at få
gang i eller opstartet mine ideer.
For at komme igang med mit politiske parti, så er den næste afgørende opgave, at jeg meget snart får lavet en
rimelig simpel hjemmeside på Internettet for partiet. Kravet til sitet er blandt andet, at jeg skal kunne navngive sitet
med samme navn, som jeg har anmeldt partiet med, plus selvfølgelig ".dk" Desuden skal sitet kunne udskrive en
vælgererklæring, som folk så kan printe ud, underskrive og videresende. Vælgererklæringerne skal have en helt
præcis størelse, for at den godkendes, hvorfor størelsen skal være helt perfekt, når den udprintes.
Ud over det, så skal der være plads til ret så meget tekst, nogle fotos, men også være mulighed for at pålægge nogle
hjemmevidios, hvor jeg selv fortæller om idegrundlaget mv., samt orienterer om diverse erfaringer og synspunkter.
Ved nogle her, hvor jeg billigst og hurtigst finder hjælp til at få lavet hjemmesiden, når jeg ikke selv kan noget som
helst tekniskt, så sitet også fungerer så nemt, at selv jeg efterfølgende kan opdaterer sitet?
Med hensyn til min ide om at lave en internetavis, så er det et meget-meget stort projekt, hvor jeg skal bruge rigtigt
dygtige programmører, før det kan lykkes. Igen er mit problem, at jeg ingen penge af betydning har, hvorfor dem som
skal lave arbejdet med primært programmering skal være indstillet på, at vi må lave aftale om, hvordan de betales for
arbejdet, hvis projektet lykkes, eller måske bliver medjere. Der er rigtigt mange omsætningskroner i dette projekt,
hvis det kan lykkes at etablere. Desværre er det for lang en redegørelse at forklare mere lige nu, hvorfor evt interesserede
og jeg må kommunikere videre om, hvad ideen går ud på, og hvordan konceptet tænkes at være og fungere.
Hvis du er nysgerrig, kan du evt. læse "forord" på min hjemmeside, "magtkampen.dk", hvor det fremgår en del, hvad jeg
er for en type, og hvorfor jeg har de tanker, som jeg har.
Held & lykke til jer alle derude, hvad end I roder med af ideer og planer.
Kh
Johnny
Johnny Lauritsen
Århus
Mail: uholdet@yahoo.dk
Mobil nr.: 24 21 31 93 (bedst eftermiddag eller sen aften).
|