Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Shopify

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Kan man ikke få sit eget theme ind på sin shopify, så man ikke kun skal bruge deres themes derinde?

Hvis jeg nu installerede en gratis ecommerce theme og så sætte den op inde i admin panel, kan man ikke det?

Synes hver gang jeg gør det med en ZIP file fra f.eks tehemforest så får jeg en fejl....
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

fredslow7:
Kan man ikke få sit eget theme ind på sin shopify, så man ikke kun skal bruge deres themes derinde?

Jo det kan du godt. Du skal bare lave det efter de retningsliner de har defineret for det

fredslow7:
Synes hver gang jeg gør det med en ZIP file fra f.eks tehemforest så får jeg en fejl....

Du skal finde themes der er lavet specielt til shopify før det vil virke

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg installere et template derfra, så kan jeg ikke få lov til at gå ind i det og ændre i teksten.. F.eks. hvor der står home skal der stå forside eller cart -> Kort osv. Alle de der ting, som skal være på dansk og ikke engelsk.. Og så kan jeg heller ikke fjerne de unødvendige bannere, billeder osv - i hvert fald ikke inde på shopify - kan man ikke rette i det som normal html?
Fra Herning
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen 

www.vikleliv.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)