Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

aftale om opbevaring af kasser og nu opstået tvist.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det drejer sig om en aftale om opbevaring af 4-6 kasser i en lagerhal. Tingene står ikke aflåst i separat rum og med nøgle til kun det. Alt er aftalt mundtligt og det skulle være for 4 mdr. Efter to par måneder betaler lejer ikke for opbevaring og i de efterfølgende måneder bliver der sendt rykker. Først svare lejer på mailene men efter 3 -4 mail frem og tilbage svare han nu ikke på dem. Sagen er sendt til inkasso, men hvordan står jeg som firma, med hans 4 kasser ? Han har pt svaret inkasso firmaet at han vil betale beløbet tilbage over 2,5 år, skal han så først have lov til at hente sine ting når det hele er betalt ? Eller kan han kræve at han får adgang til sine op bevarede dele under hele forløbet.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)