Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af udlejningsfirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino bruger jeg vil høre om i kunne være behjælpelig med et par ting i opstartfasen af et udlejningsfirma mere konkret et biludlejningsfirma,

1.Er der nogen der ved hvad man skal have af forsikringer udover den lovpligtige ansvar.

2.Nogen der kan henvise til en dygtig ambitiøs web designer da det er et must at kunne bestille over nettet.

3.  Og nogen ide om prisen på hjemmeside/ vedligehold/opdateringer på sådan en.

4. Tror i der er marked for det i en storby?

Jeg havde tænkt mig at starte i udlejningslokaler til kontor og have bilerne et andet sted. er det en god ide?

Jeg har et montage firma i forvejen men trænger til andet luft under vingerne,

Håber i kan være behjælpelige med nogen forslag, ideer

Jeg har den fornødne kapital tildels, men man skal vel altid satse......

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:15

mrlaursen:
4. Tror i der er marked for det i en storby?

Uhh, det har du da forhåbentlig en god ide om, ellers er du noget modig. Tror du skal undersøge lidt mere og lægge lidt mere konkrete planer, så er jeg sikker på at der er tonsvis af hjælp at hente herinde.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:41

der ligger en konkret udarbejdet forretningsplan, men i mine øjen er man en "dum" forretningsmand/investor hvis man ikke tager i mod alle råd derfor søger jeg lidt sparring/ ideer/forslag til fremgangs måde. da jeg er lidt grøn i udlejning endnu.

en plan er aldig bedre end den kan blive endnu bedre:)

Håber i kan hjælpe

Der er jo ikke noget ved at være gangster og bære hvide handsker hvis man ikke har det tunge skyts bag sig.........

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)