Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til at rydde op på Google efter ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en ny hjemmeside til min glarmestermand i wordpress via one.com. Og det er også meget godt, men jeg har ikke været opmærksom på, at få redirected de gamle sider til den nye. Med det resultat, at Google nu både indeholder nye og gamle sider (der er slettet og derfor ikke findes længere). Jeg kan godt se, at der findes en masse vejledninger til hvordan man rydder op, men jeg vil høre om det er noget man kan betale sig fra og om der er nogle herinde, der vil hjælpe med opgaven? 

Med venlig hilsen

Leah S.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leah

Det er ikke sådan ligetil at "rydde op i Google", det er i princippet kun Google der kan det ;-)

Men, du kan sagtens gøre dit til at det går stærkt, den rigtige metode er at få lavet 301 redirect på de gamle sider der er indekseret i Google - lav redirect til den aktuelle URL på din nye side, eller evt. bare til forsiden.

Når du bruger wordpress, så er den letteste måde nok at installere et plugin som "301 redirect", hvis ikke du er frisk på at lave dem alle i htaccess.

Held og lykke med projektet.
/Brian

PS. Hvis du stadig ønsker nogen til at lave opgaven for dig, vil jeg bede dig om at oprette opgaven i amino-freelancer og ikke bruge debatten til det.

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak for dit svar. Jeg prøver at se om det virker som en opgave jeg selv kan løse og ellers opretter jeg opgaven i amino-freelancer.

Hilsen, Leah

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)