Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg grossister/leverandører?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prov skrive "b2b" fulgt af nogle mærkenavne på Google - det er der jeg ville starte. Ellers kan du prøve at  ringe eller skrive til producenterne.

Da jeg i 1994 begyndte at sælge computere, fandt jeg nogle mærker hardwarekomponenter som jeg kunne stå inde for. Der fandtes ikke noget Google hvor jeg kunne spørge, så jeg ringede bare rundt til virksomheder der leverede færdiglavede computere, og hørte dem ad om jeg kunne købe løse komponenter. Det kunne jeg naturligvis ikke (hvad vidste jeg på det tidspunkt, som 18-årig dreng i Holland), men der var tre navne som flere af de firmaner nævnte. Da jeg kontaktede dem, fik jeg at vide at de gerne ville sende mig engrospriser pr. fax hver uge. Så jeg købte en fax, fik en separat telefonlinje og startede min første virksomhed. Gennemtænkt? Nej, ikke just. Succesfuld? Nej, heller ikke. Virkede det? Ja, for the time being.

Hvis jeg nu stod i samme situation ville jeg ikke starte med idéen "jeg vil starte en forretning, hvor kan jeg købe ind", men "er der et marked, og hvis ja, hvordan får jeg fat i det marked".

Albert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)