Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Betalingsgateway til 200 årlige leje-opkrævninger i kolonihaveforening?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere. 

Jeg er på udkig efter en betalingsløsning, så mine ca. 200 kolonihavemedlemmer kan modtage vores årlige haveleje via email og betale den med deres kreditkort via en link. Løsningen er altså ret simpel, men næsten alle sider jeg kan finde, drejer sig om gateways til webshop-løsninger. 

Er der nogen som kender til noget som måske kunne være spændende for mig og min forening rent prismæssigt? Vi forsøger at spare penge ved ikke at udsende alting via brevpost, og tanken er, at medlemmerne som vil betale med kreditkort, selv må betale gebyret, men det skal selvfølgelig heller ikke være alt for dyrt.

Al hjælp, links og gode tips er kærkomment! :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle betalingsgateways kan bruges (lige nu sidder jeg med Reepay for en kunde) og det er blot at lave en webside hvor man kan indtaste kortdata eller eks. mobilepay

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Reepay er faktisk den eneste gateway i Danmark, der har sit eget abonnementsmodul, som man kan benytte helt eller delvist.

Du får en samlet løsning: gateway, indløsningsaftale og abonnementsmodul.

Mvh
Svend Erik Andersen
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker at der bliver abonneret er dette også muligt gennem faktura. Tjek Dineros fakturaløsning: https://dinero.dk/fakturaservice/ .

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ture.

Jeg tænker at en simpel hjemmeside med opkobling til https://stripe.com/en-dk og deres checkout system også kunne være en løsning. Her kan både laves enkelt indbetalinger eller laves automatiske abonnementsløsninger når kunden har indtastet sit kort i systemet.

Det koster kun en procentdel af den pris der bliver betalt og er derfor omkostningsvenligt.

Mange hilsner

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
"kun en %-del"

Det kan hurtigt blive for dyrt, når man ikke kan tilføje en indløsningsaftale til dankort igennem Nets.
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend E Andersen:
"kun en %-del"

Det kan hurtigt blive for dyrt, når man ikke kan tilføje en indløsningsaftale til dankort igennem Nets.

Men Reepay bliver da også hurtigt ret dyrt for 200 årlige transaktioner. For at kunne tage imod Dankort skal man betale 139 kr/måned. 

Jeg vurderer at det billigste for kolonihaveforeningen i det her tilfælde vil være faktura. Reepay ser dog også godt ud, men når det kommer til omkostninger er jeg ikke sikker på at det er så meget bedre end Stripe.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En Reepay konto kan fås til DKK 49,- pr. måned + DKK 1,00 pr. transaktion.

Reepay hjælper med en indløsningsaftale til Nets eller en af de andre indløsere, der er forbindelse til.

Hvad der er billigst afhænger også af transaktionernes størrelse, men der er andre faktore end pris. Hurtig oprettelse kan være en faktor,  daglig udbetaling med 2 dages forsinkelse eller super hurtig og kompetent support.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)