Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba til EU lager

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan se at i dropshipping er der nogle muligheder for forhandlere i EU som bigbuy osv, problemet er bare at produkterne er væsentlig dyrere end på alibaba.

Nogen som er bekendte med om det er en mulighed, at købe varer direkte fra alibaba til et lager, som håndtere told og moms, hvorefter de så vil blive solgt igennem min webshop. Hvad kan betale sig bedst?

obs. varen jeg er på udkig efter er ikke så udbredt i EU men der findes en masse af dem på alibaba

Tak på forhånd til dem der bruger deres tid til at hjælpe
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Tænker at det kunne være oplagt at lave en aftale med et lagerhotel, som er beliggende i det land hvor dine produkter skal sælges til.

De fleste har styr på toldreglerne, og har mulighed for integration med din webshop samt gode fragt aftaler.

Mvh

Lasse 

Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret Lasse,
Produkterne skal sælges primært i Danmark, så hvis jeg finder et lagerhotel i DK, tager de sig så af told og moms når de modtager varen?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam Rasmussen:
Tak for svaret Lasse,
Produkterne skal sælges primært i Danmark, så hvis jeg finder et lagerhotel i DK, tager de sig så af told og moms når de modtager varen?

ikke med mindre du har en meget speciel aftale med dem - det er den der køber i sit CVR og ejer varen der tager sig af told og moms uanset hvilket lager denne benytter - og sørger for moms ved viderefakturering til kunder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne det være en ide at sende til et andet land i EU som ikke har så stramme regler også sende varerne derfra, har nemlig et samarbejde fra Spanien og Polen?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam Rasmussen:
Kunne det være en ide at sende til et andet land i EU som ikke har så stramme regler også sende varerne derfra, har nemlig et samarbejde fra Spanien og Polen?

hvorfor mener du at der er forskel på reglerne i EU? De er skam ens - blot kan du jo ikke fortolde og klare moms i andre EU lande uden at være momsregistreret i det land - ingen var kommer ind i EU uden at være fortoldet og tillagt landets moms - men så kan du jo ikke bare fakture kunde fra DK - så det er ikke noget der duer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar John
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)