Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale til flersproget webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Hvis man skal lave en webshop, hvor man skal kunne skifte mellem 3 forskellige sprog (dansk, engelsk, tysk), hvad skal man så gøre med indløsningsaftale?

Skal man have 3 forskellige indløsningsaftaler og betalingsgateways?

Tak for jeres tid!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på PensoPay, som jeg kan se tilbyder løsninger til engelsk og tysk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En gateway er "ligeglad" m. sprog.

Det springende punkt er valutaer - hvilke valutaer vil du modtage og hvilke valutaer vil du have udbetalt i.

Alle indløsere og gateways kan håndtere dette - de løser det forskelligt (rent teknisk), men i praksis vil det ikke være en udfordring for dig.

Du har frit valg på alle hylder.

vh

thomas jensen, QuickPay

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Oscar

Man skal have en indløsningsaftale for hver URL man har. Hvor mange sprog de står på er ligegyldigt.

Jeg kan hjælpe dig med både gateway og indløsningsaftale.

Jeg arbejder hos Reepay, der er en selvstændig gateway ligesom QuickPay, ePay og DIBS - bare lidt bedre og lidt billigere

En Reepay konto koster DKK 49,- pr. måned + DKK 1 pr. transaktion. Alternativt kan man betale DKK 139 incl 250 transaktioner.

Vi er ikke gift med nogen, så du kan benytte den indløser som du finder bedst. Vi hjælper naturligvis med hele processen. Gratis oprettelse og intet minimim gebyr. Kortgebyr 0,89% for danske debet kort og daglig udbetaling med 2 dages forsinkelse.


Mvh
Svend Erik, Reepay
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)