Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POLSK DANSK ENGELSK talende søger job!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en ung og frisk mand på 20år, som er klar på udfordringer og succes. Jeg snakker flydende polsk, dansk og engelsk og har fuld forståelse for Dansk og Polsk kultur.
Jeg var 8 da jeg kom til Danmark.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg er uddannet i EUD Handel, og har haft jobs som telefonsælger i en forretningsenhed under Hi3G Danmark og i en af PWT Group tøjbutikker.
Siden barn har jeg haft en god evne til at forhandle mig med polske og danske kunder og sælger, da jeg som 14årig begyndte at sælge tøj online i begge lande privat og min far købte biler til eksport hvor jeg tog mig af papirarbejdet.
God kundekontakt, relationer til medarbejder og service er noget er det jeg sætter mest vægt på når jeg er på arbejde.

Jeg føler at mine evner går til spilde, for nu er jeg desværre på uddannelseshjælp og de er ikke særlig gode til at hjælpe med at finde steder som kunne bruge mig og måske tilbyde mig jobbet.

Håber der er nogen som kan give mig et råd til hvor jeg skal starte, er klar på at tage en uddannelse, for at bagefter kunne bruge mit polsk på arbejdsmarked.

Mvh K
Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tage en uddannelse eller selvfølgelige arbejde!
Håber i kan hjælpe mig lidt, også nu hvor jeg har set andre polakker post herinde.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Kontakt mig gerne direkte.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)