Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger producent der kan levere håndsprit/gel og vi kan aftale flere ton

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:

Costa_Viking:
Produktet er godkendt iht EU reglement


Hvad er det for et reglement du henviser til ?  Er producenten opført på artikel 95- listen hos ECHA ? 


Maaske en daarlig formulering fra min side, hvad jeg mente var at producenten allerede leverer til flere EU lande.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Costa_Viking:
hvad jeg mente var at producenten allerede leverer til flere EU lande.

Det er jo desværre ikke nogen garanti for at de / Du overholder reglerne.   Mange producenter har det desværre med at sige at de levere til EU, spørger man til gældende regler er de helt blanke. 

Det er dig som importør der er ansvarlig for at regler overholdes.

Tilmeldt 18. Mar 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Har modtaget flere forsendelser til Spanien, udover det, producenten er ikke et sidegade firma.
Men en god pointe!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Costa_Viking:
udover det, producenten er ikke et sidegade firma.

Men så er det jo bare at spørge hvem deres repræsentant er der er registreret produkter hos ECHA  (European Chemical Agency)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Costa_Viking:
Ravn:

Costa_Viking:
Produktet er godkendt iht EU reglement

Hvad er det for et reglement du henviser til ?  Er producenten opført på artikel 95- listen hos ECHA ? 


Maaske en daarlig formulering fra min side, hvad jeg mente var at producenten allerede leverer til flere EU lande.

Står der håndsprit på produktet, er det et medikament, som Ravn også er inde på, og det kræver godkendelse at sælge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for henvendelse. Det er bestemt aktuelt. 20kr/100 ml. er over det dobbelte af vi selv giver ved vores danske producent som har alle godkendelser. Kan du sælge til en væsentlig bedre pris, har det interesse - ellers ikke. Vi kan ikke hive vores overskud hjem til den pris, hvis vi samtidig skal sælge til en fair pris til slutkunden.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)