Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville det være ok at lede efter en SEO dygtig partner her?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ejer webshoppen www.thecryptogearshop.com og kunne godt tænke mig at finde en 50/50 partner der har lyst til et forretningseventyr.  Min kommende partner skal have god forstand på FB og google ads. Det lykkes mig at få suspenderet begge mine konti inden for to dage, uden at få kørt en eneste ad. Jeg var ikke lige opmærksom på at disse platforme er meget krypto følsomme. 

kort om mig og min shop, jeg er kunster og krypto fortaler. For en måned siden besluttede jeg mig for at slå disse ting sammen og bruger min kunst til at lave prints på tøj. Jeg har indset at jeg/min shop vil stå meget stærkere hvis jeg får en person mere med, som besidder egenskaber jeg selv måske halter på

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 10
Fra  MalerKanonen ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,


Hvor i landet bor du? :) Jeg har en bekendt som er super skarp til sådan noget, og som sandsynligvis kunne være interesseret i at tale med dig?


Hilsen,
Bronco
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bor i Slagelse, men geografi spiller ikke den store rolle, i forhold til at finde den rigtige partner. 

Du må da gerne bede din ven om at kontakte mig, hvis han kan se sig selv som min partner.

mvh

Jacob

email han kan skrive til

crypto.arto@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)