Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg taget mig selv i nakken - endelig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Laaang tid,  har der været brug for en ny præsentation af mig og min virksomhed på www.inmoto.dk !

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at få lavet en mere individuel, kreativ, og visuel præsentation, der er mig selv, mine kunder, og mine besøgende værdi.
Dog mangler der lidt tekster endnu - men Rom blev altså ikke bygget på en dag (gjorde det her godt nok heller ikke), og der er jo også deadlines at nå for kunder først og fremmest.

Følg med de næste uger, hvor der gerne skulle komme endnu mere indhold, og nye billeder fra mit nye kontor op at ligge også.. Ja - sidder her hver eneste dag, men lige at få  taget et par billeder herfra, er åbenbart dyyybt uoverkommeligt pt.. Men - det kommer nok ;)..

(Der mangler også lidt korrektur, så behøves ikke kommenteret - der er en tekstforfatter på sagen :)) 

----> InMoto Reklamebureau 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:12

Hej Brian :)

Tillykke med dit nye website.. det er ANDERLEDES.. men fanger bare super godt... Thumbs up her fra :)

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:55

Det ser dæleme cool ud - sidder selv og roder med idéer inden for "rugged retro/vintage" design kombineret med en urban vinkel, og jeg må sige, at der er flere ting på jeres side, som inspirerer mig. Tak for det.

Ok, jeg lader være med at kommentere korrekturlæsningen (nu har jeg jo godt nok gjort det). Havde ellers noteret nogle ting, før jeg læste dit indlæg færdigt :-)

/LC

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:02
Spændende design, men efterhånden som større og større widescreen skærme vinder frem så skal man passe på med den slags designs - med en browserbredde der er højere end 1300px ser det i hvert fald ikke for heldigt ud når baggrunden begynder at gentage sig :) Baggrunden kan eventuelt fades ud til en farve eller på anden måde laves så den får en mere glidende overgang.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:18

Ja, skulle lige til at skrive det. Jeg kører meget høj opløsning og baggrundsbilledet gentages. Men ellers NICECake

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 18:20

Mange tak for de fine ord :).

Ang. baggrundsbilledet, så tænkte jeg nok den ville komme fra et par stykker ;).. Billedet er et jeg skød for 2 måneders tid siden på vejle havn..
Der kommer et  billed af bygningen jeg har kontor i... Nåååår jeg lig får taget mig sammen  - det skulle gerne være meget snart !.. hah..

Har brugt en del tid på at udvikle mig fagligt og kreativt på det sidste (Så så meget amino er det ikke blevet til), så er glad for i kan lide stilen, selvom det er unikt og anderledes.. Også meget gerne det produkt jeg vil give mine kunder, og den opfattelse man skal få når siden skyder frem. 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 18:24

Glæd jeg til "Creative Playground" kommer op at stå på siden :)..

Bliver ment som mine små ukommercielle og lidt mere kreative projekter, såsom plakater (grafisk kunst) samt malerier (de fleste til salg, da jeg ikke har så meget væg plads, haha), og meget andet lækkert ;)...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)