Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af smags prøver

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude Jeg vil meget gerne have lidt sparring indenfor smags prøver - hvor/hvordan er processen i denne? Hva skal man tage højde for, og hvor kan dette foretages? På forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Smagsprøver af hvad og til hvilket formål?   Hvis du forvender andres hjælp bliver du nødt til at være mere specifik - nu kan trods alt ikke gætte dine tanker.

Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart. Smagsprøver af vand med forskellige smag. vand på flaske som skal kunnes sælges i forskellige smags varianter. Gav det mere mening?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

i første omgang skal du finde en producent der kan levere den/ de ønskede smagskoncentrater som blandes i vandet.  

Prøv den danske producent Einar williumsen . https://einarwillumsen.com

Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak. Nu er jeg meget grøn på hele området, kan du fortælle mig hva det kræver at finde en producent? Skal jeg have en opskrift klar eller? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker lidt som om du overhoved ikke har undersøgt om der er et marked for dine produkter, eller hvordan du vil få dem ud i butikkerne, hvilket nok bliver meget svært da der er store spillere på markedet.

Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan undersøger jeg dette? jeg er som sagt HELT grøn på området og er startet helt fra bunden :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig, men det virker lidt som om du lige har fået en fiks ide, uden på nogen måde at sætte dig ind i eller overveje hvordan du vil sælge dit produkt. Hvis det er din tilgang så er projektet nok desværre dødfødt.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)