Jeg står og har planer om at åbne et telemarketing/kundeservice firma i Polen med danske kunder. Er der nogen herinde der har erfaring med åbning af telemarketing firma generelt eller måske endda i Asien Hvad skal man tage højde for f.eks hvordan finder man nye kunder? hvor mange ansatte skal man satse på i starten og hvilket telefoni kan i anbefale. Er denne branche mættet? Med venlig hilsen Nikolaj |
Hej Nikolaj
Du finder kunderne på samme måde, som det du vil tilbyde. Netop at ringe til nogle virksomheder og starte et samarbejde vedr. Mødebooking, telefonsalg m.m.
jeg synes at kvaliteten af møder som bliver booket f.eks. er afgørende for om jeg vil bruge et telemarketingsfirma eller ej. Antal medarbejdere kan altid udvikle sig med tiden når du kan leverer kvalitative møder.
I og med at du vil starte op i Polen, så går jeg ud fra at du i fremtiden forhåbenligt måske kan leverer kvalitative kundemøder til skarpe priser. Hvis det er tilfældet, så er du velkommen til at kontakte undertegnet, i og med at vi godt kan bruge et firma til at ringe kundemøder ind for os.
jeg er indehaver af MusvitService.dk hvor vi tilbyder erhvervsrengøring, ejendomsservice, renseri og haveservice På Sjælland.
De bedste hilsner
Musvit-Service
vi kommer flyvende
Lasse D