Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

verdens 4 rigeste kører i en gammel spand..

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sagtens køre sidelæns på en mc. Austarlieren Mick Doohan var mester i dette i roadracing

Ellers er der jo den alt for coole disiplin ''Motard'' Hvor man kører på sænkede crossmaskiner med skårede gadedæk på. Her er det sidelæns kørsel det går ud på !
 
Yamaha R6 i vinterhi !
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er sgu da ikke noget værre end når Hr. og Frue hakebøf har vundet 20 milli Lotto og udtaler. "jaaa vi skal nok ha skiftet Corallaen ud til den nye model 1,6 , men resten skal spares op ! " - Stram dog op ! Hvorfor spiller I så ? Og hvem gider at være den rigeste mand på kirkegården??! Så det er ikke kun jer københavnere som hader dem - Det gør vi andre sgu også Det er for øvrigt også de samme som ligger i venstresporet på motorvejen med 110 km/t.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 11:33:00 AM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 3/16/2006 10:51:56 AM Forfatter: JH DK
Jeg har den bundsolide jyske holdning at en bil/mc/båd uanset om det er en gammel volvo eller en ferrari SKAL købes kontant. På den måde vil den altid passe til den økonomi og det forbrug man kan overkomme.
Jeg synes jeg har set nok eksempler på store afskrivninger, store forsikringspræmier, store vægtafgifter, store værkstedsregninger o.s.v.
Ja og du er typen som os Københavnere elsker at hade når du vinder en million i Lotto og bruger pengene på en ny brødrister Dbh Martin
 
en brødrister til en million tror jeg kunne provokerer såvel sultanen af brunei som københavnere...
 
Det skal måske lige nævnes at det kun er omkring biler, både o.lign at jeg er en nøjsom, sparsommelig, kontantbetalende jyde... Simpelthen fordi de ting ikke siger mig noget... derimod har jeg spenderet formuer på lange eksotiske rejser ... fordi det giver mere mening for mig... jeg er absolut ikke anti-forbrug - men jeg har tit set eksempler på folk der knokler to jobs for at have råd til bimmeren osv... og det synes jeg ikke der er meget livskvalitet over...
 
Cash is king
 
JH
 
 
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh...

Så er det jo bare et spørgsmål om priotering af hvad man vil bruge sine penge til ! En prioetring vi desværre alle, af økonomiske årsager, bliver nødt til at lave. Med undtagelse af Vores IKEA ejer naturligvis

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 11:50:44 AM Forfatter: Claes N.
Og hvem gider at være den rigeste mand på kirkegården??!
 
Ja, det gad jeg da godt... det er da en mærkelig instilling til penge at man absolut SKAL spenderer hver en kroner man nogensinde er kommet i nærheden af... den rigeste mand på kirkegården kan jo f.eks. prale med at han har skabt en formue til hans efterkommerer... fremfor at have brugt hver en kr og efterladt ingenting.
 
JH
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 1:25:12 PM Forfatter: JH DK
Dato: 3/16/2006 11:50:44 AM Forfatter: Claes N.
Og hvem gider at være den rigeste mand på kirkegården??!
Ja, det gad jeg da godt... det er da en mærkelig instilling til penge at man absolut SKAL spenderer hver en kroner man nogensinde er kommet i nærheden af... den rigeste mand på kirkegården kan jo f.eks. prale med at han har skabt en formue til hans efterkommerer... fremfor at have brugt hver en kr og efterladt ingenting.
JH


Det skulle være mig en kæmpe fornøjelse at dø som 100 årig i min Porsche, netop den dag mine penge slap op

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Din fortolkning af mit indlæg står for egen regning. Jeg kan ikke finde ordet SKAL hverken direkte eller indirekte i mit indlæg. Jeg er SIKKER på, at hvis du anstrenger dig kan regne ud, at det jeg mente var at man skulle nyde livet mens man kunne, og da absolut ikke spare ALT op. For hvorfor så spille lotto?!? Jeg vil dog forsøge at udtrykke mig mere præcist næste gang, så du ikke misforstår budskabet
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig

Som mine svigerforlædre plejer at sige (Med et smil på læben JH DK ): "Hvis der er så meget som en flaske rødvin tilbage når vi dør - har vi forregnet os"

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 1:33:30 PM Forfatter: Claes N.

Som mine svigerforlædre plejer at sige (Med et smil på læben JH DK ): ''Hvis der er så meget som en flaske rødvin tilbage når vi dør - har vi forregnet os''

Men smilet på læben består vel dybest set i at de siger de vil spendere alt på rødvin og luksus... men realiteterne er at de køber statsobligatitoner og betaler gæld ned som alle andre dødelige kedelige ansvarlige forældre?? eller??
 
JH
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige i deres tilfælde er gælden væk for mange år siden. Nej deres holdning, som jeg fuld ud støtter, er at de hellere vil hjælpe lidt til nind imellem, mens de er her endnu.  End at gemme pengene i madrassen til den dag hvor de dør. På den mde ser de jo også den effekt og glæde de gør.
Side 4 ud af 5 (45 indlæg)