Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Linkbuilding "forum"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg har besluttet, at jeg selv vil stå for SEO delen på min shop, tænkte jeg på, om der findes nogle gode forumer for "gør-det -selv-seo-folket" 

Det jeg leder efter, er et sted med sparring og gode råd. Jeg har fundet nogle gode videoer på youtube naturligvis og er i gang med at følge disse. Det kunne dog være rart, med et sted, hvor man kunne få råd og vejledning.

F.eks - Denne overskrift skal være H1, dog de 2 H3 overskifter osv ;) Alt det basic stuff

Planen er at lave en god del af online SEO optimering først, dernæst linkbuilding. På et senere tidspunkt vil jeg evt. koble et bureau igen :)

Er der nogle gode tips :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes du skal søge på FB grupper. bl.a køb, salg og bytte af links i Danmarks eller SEO nørder - den hårde kerne. Her kan der være god hjælp at hente.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da også lige anbefale Marketers.dk

Det er godt nok et betalingsforum men her finder du hjælp til marketing generelt. Der er små podcasts, som du kan lytte til gratis (inden du beslutter om du vil have medlemskab)

https://marketers.dk/blog/morgen/

Ellers smider de hver anden torsdag et webinar ud inden for et eller andet emne (eks, SEO eller noget om GDPR dengang det kom på banen).

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Henrik

Jeg har selv stået i samme situation som dig. Jeg interesserer mig også for at lave hjemmesider, så SEO blev helt naturligt noget, som jeg begyndte at interessere mig for. Jeg startede ud for nogen år siden med en super god YouTube video på cirka 1 time, som lærte mig rigtig meget relevant. Jeg har ikke kunne finde den igen, men hvis jeg støder på den, skal jeg nok lige sende den herinde.

Jeg har gjort meget brug af ubersuggest.com, som desværre her på det sidste har mistet en del funktionalitet medmindre du betaler. Det er dog stadig et rigtig fint produkt til at få tjekket søgeord på konkurrenter, få lavet et site audit osv..

Linkbuilding er noget af det jeg har sværest ved og arbejder stadig på morningtrain har 150 link muligheder, de levere gratis.
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan klart anbefale seo-lex bogen. Køb bogen, og kom igang!
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Der er en side som hedder køb, salg og bytte af links på facebook
Prøv den gruppe eventuelt. 

Jeg har skaffet en del den vej for siden Rentsoundboks.dk og lej-soundboks.dk 
Det går godt efterhånden. 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gruppen Lukas henviser til kan du finde her
Skal du stille generelle spørgsmål om SEO, er der en specifik Facebook gruppe for SEO her

Og ellers kan du jo stille dine konkrete SEO spørgsmål her på Amino.

 

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa
Jeg har skrevet en guide om linkbuilding, som du kan læse her: https://www.omm.dk/2018/04/11/linkbuilding/#comment-19

Pøjpøj med projektet :-)

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det rigtige link: https://www.omm.dk/2018/04/11/linkbuilding/ 

Tilmeldt 17. Mar 20
Indlæg ialt: 26
Fra  Pressemeddelelse.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
"Hjemmelavet" SEO kan bestemt også virke. Vi har lavet flere top 1-3 placeringer på det. I forhold til linkbuilding, så laver vi selv noget af det, men køber også hjælp ude i byen.

Held og lykke med det :-)

Udgiv en pressemeddelelse med tekst og logo - helt gratis.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)