Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af kandidat - Cand.Merc. Strategy and Organization?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg står i den situation, hvor jeg er på det sidste semester af min bachelor (HA almen). I den anledning skal jeg snart vælge en kandidat.

Jeg har kigget lidt på Cand.Merc. Strategy and Organization (SDU Odense), men har brug for lidt flere informationer.

Er der nogen herinde, som har taget denne kandidat (eller lignende), der kan forklare lidt om fremtidsmuligher osv? Evt. også lønnivauet, hvis det ikke er for følsomt :D

Tak på forhånd! :)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi betaler rigtig mange skattekroner til at  ansætte de rigtige studievejleder, men jeg er mere nervøs for, du tager en kandidat, kun fordi du vil bruge vores skattekroner.

Du snakker om Strategy and Organization, men kan ikke finde vej til studiekontoret ? Wink

Tilmeldt 14. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan sagtens finde vej til studiekontoret, så det skal du ikke bekymre dig over ;)

Måske var jeg heldig, at der var nogen herinde, som kunne komme med personlige erfaringer.
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Stenov Digital Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Cand. Merc i marketing så kan ikke helt hjælpe men måske du kunne søge nogle profiler ud via LinkedIN? Der opgiver man jo typisk både studieretning og universitet og de fleste vil sikkert gerne hjælpe hvis du spørger

Vedr løn, så kontakt en af de faglige organisationer men et skud fra min side vil være en startløn på 28-32.000

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)