Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som Vinduespudser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Mon der er nogle søde venlige medmennesker der vil gi mig et par gode tips.

Min kammerart vil super gene starte op som vinduespudser og har været i “mesterlære” de sidste 3-4 måneder. 
Men han kan ikke helt overskue hvordan han kommer igang. cvr er oprettet. Han vil køve/lease en bil med udstyr. Han har kig på en fra Nowas. Er der andre gode bud? Han bor på Sjælland. 

Findes der gode løsninger på udregninger af tilbud. Fx klik en pris på hjemmeside.? 

Findes der en app når han er ude ved kunder så han hurtigt kan se hvad kunden skal have pudset samt sende regning direkte? Evt en kørselsrute? 

Jeg er selv selvstændig, men i en helt anden branche. Så håber der er et par stykke der vil dele ud af gode tips og tricks så han kan komme igang hurtigt, nemt, overskueligt og til en “billig” pris. 

Tak for Jeres tid og svar. 
mvh Anja 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv engang vinduespudser og jeg satte opslag op i supermarkedet. Jeg sørgede for at mine kunder var i nabolaget og når jeg gik derfra så fik de en kvittering fra den kvitteringsblok jeg havde med.

Udregningen er nem. Hvor lang tid tager forskellige typer vinduer ganget med ønsket timepris.

Det kan gøres så "besværligt" eller nemt man ønsker og det er blot at starte et sted.

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for dit input. 👍🏼 Hvor havde du købt dit udstyr fra mv? 
mvh Anja 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte mit i en isenkræmmer. Det var jo ikke så meget jeg skulle bruge og det hele kunne være i en spand. Det dyreste var nok lammeskindet jeg brugte til at tørre vinduerne af med.

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen Niels, for dit svar. 
Min kammerat vil gerne have en bil med vand, og ?poles? syntes jeg han sagde. 

Tak for dit input. 
mvh Anja 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Spand på krog i bilen. Husk, det største problem vil blive at skaffe kunder....

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo,

Tak for dit svar. 👍🏼 Ja kunder er den største udfordring at få. Men han har et par stykker der ”venter” lidt indkomst er bedre end ingen. Så han vil gerne springe ud i det. Men vil også gerne starte op på den bedste måde og nemmeste tilgang. 
Tak igen.

mvh Anja 

Tilmeldt 12. Feb 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg har været selvstændig i branchen i 8 års tid, og vil mene jeg ved en ting eller 2:)
Hvordan kommer han i gang? ja der er mange måder, men vær først og fremmest opmærksom på, det kræver en ret stor kundekreds, at kunne køre en fuldtidsløn ind. Man kan ikke rigtigt sige, at det kræver så og så mange kunder, da det er kundens størrelse og interval det afhænger af. Pris og udregning, ved at kollegaerne bruger forskellige metoder. Hvor sulten er man for opgaven, og hvor meget tid og kørsel. Jeg ville sætte prisen ud fra, hvor lang tid det tager at udføre opgaven plus evt. parkering. Det kræver som sagt mange kunder, men det er mængden af kunder i kort afstand der afgør hvor god indtjeningen bliver. Prøv så vidt muligt at gå efter erhverv og butikker, private kunder kan være ustabile. Der findes forskellige programmer som previsto og skizbiz til ruteplanlægning, fakturering, interval mm. Ved at mange er glade for SB, men også at det koster lidt i oprettelse mm. Start evt som underleverandør, og gør arbejdet ordentligt. Opbyg egen kundekreds imens, det kunne være i form af flyers, adwords, netværk mm. Der er god fidus i at bruge rentvandsanlæg, flere og flere bruger det, og det er mere sikkert i forhold til stige.
Hold udgifterne nede i starten, du kan i princippet starte med en stige på taget, og så bare derud af. Sæt din pris, ud fra en pris du også gider pudse for på sigt. Der er gode muligheder i denne branche, hvis man gør tingene ordentligt og overholder aftalerne.
Håber det var brugbart, og ellers spørg du bare igen.
Hilsen Casper
Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Fedt tusind tak for gode svar og input. Tak

Har lige kigget lidt på previsto og skizbiz. Men kan ikke finde ud af hvad SB er ? måske du er sød at udspecificere det lidt mere.

Hvor kan du anbefale man køber / leaser en bil med rentvandsanlæg og hele udstyrspakken?

Han vil gerne have en hjemmeside hvor kunderne selv kan se deres pris ved at klikke på bygningstyber/ vinduestyper. Har du evt et godt råd til den model? 

Tak igen for din tid og gode råd. 

Mvh Anja

Tilmeldt 12. Feb 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen. SB er blot en forkortelse af Skvizbiz. Ved kun andre nævner Nowas for komplette leasing aftaler med vogn og anlæg, men giv dem et kald og hør hvad de kan. Ang. hjemmeside havde jeg selv et til at bygge en side, hvor kunderne kunne taste ind hvad de havde af rydetype og antal, og sammen med deres adresse kunne man så vende tilbage med pris. PS. godt tidspunkt at starte op nu her hvor det snart er forår og solen begynder at skinne, her er der potentielt mange nye kunder at hente.
Casper
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)