Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til iværksætteri

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

jeg er en dreng på 14 som har meget lyst til at prøve iværksætteri jeg er klar til at gå all in på det men problemet er bare at jeg ikke har nogle gode ideer og når jeg endelig finder på noget og søger på nettet findes der allerede noget der er bedre end det jeg selv har fundet ud af :)

Håber i kan hjælpe
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Ian

Lige et godt råd til iværksætteri det handler om at løse problemer og give værdi til verden.

Så hvis du kan klare, bedre kundeservice, kortere shipping tider eller andet, end de der "bedre" konkurrenter som findes så kan du måske alligevel vinde

Siger jeg somom det er en webshop du vil starte, men hvis det er så kan du bare sende mig en pb så skal jeg nok sende dig alt, det marketing materiale jeg nogensinde har skrevet.(undtagen min 80 siders SEO-bog den er desværre "lost in cyberspace" og rimelig uddateret).

 

Tilmeldt 23. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Lurks in the dark

jeg vil med glæde have noget af dit marketing materiale men kan åbenbart ikke sende dig en PB
Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Fra  SjovtVand Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ian,

Iværksætteri er mange ting. I min optik er det vigtigste at det er noget du selv synes er sjovt og spændende. Hvis man allerede i indledningsfasen lader sig slå ud af konkurrenter, så bliver det svært. Men måske er det fordi der er langt fra ingenting, til hvor konkurrenterne er.

Jeg tror det vil give god mening for dig at starte med noget som er nemt, og som du selv synes at du er god til. Det kan være at lufte nabolagets hunde, slå græs om sommeren, osv. Det er noget der giver værdi for andre, som du nemt kan komme igang med, og som er mega svært at finde nogen på nettet som er bedre til.
Og hvis du er bedre til at hænge billeder op, eller fixe en computer, end til at slå græs, så er det jo bare dét.

Om ikke andet, så lærer du noget om at "lave forretning" med andre mennesker, mens du finder en bedre ide.

God vind!
Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)