Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af telemarketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg kommer til at starte en telemarketing virksomhed inden for de kommende måneder, og har selv en del erfaring inden for området.

men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med et billigt ringesystem? Som der muligvis er inkluderet telefoni i? 
samt regnskabsprogram, som er nemt og overskueligt.

jeg kommer til at starte op alene de første par måneder, da det er planen at bygge firmaet op på overskud.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, du skal da helt sikkert tjekke Myphoner ud - det er til at betale, og vi har god service ;-)

Skriv til mig, hvis vi skal tage en snak.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg har selv erfaring med adversus, det var semi peberet men det fungere mega godt! :) 
Angående regnskabsprogram kan du få Billy's regnskabsprogram til kun 1 krone gennem Startup Central samt en masse andre fordele, og du er mere en velkommen til at give mig et kald på 29290113 så kan jeg forklare dig lidt mere omkring det hele.

Med venlig hilsen
Mathias.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved at der er en del forskellige firmaer der tilbyder ringesystemer og af egen erfaring har jeg kendskab til to på området. Vi brugte i tidernes morgen Ivocall, som vi var fuldt tilfredse med. Det var ikke helt billigt, men havde til gengæld nogle gode funktioner. Derudover er der Phonepilot, som er et billigere alternativ forhold til det andet, men der mangler man lidt de udvidet funktioner ind i mellem. Det er lige erfaringerne her fra.

God vind! :)

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)