Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgerne ud i bilerne! Erfaren Mødebooker holder kalendrene fulde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle
       
Første maj udvandrer jeg til Grækenland for at gifte mig med min græske kæreste, og mit arbejde dernede bliver et dansk ét.
 
I Grækenland har starter jeg som freelance konsulent mod det danske marked. Via IP-telefoni, kommer jeg til at leve af at mødebooke salgsmøder for danske virksomheder hos deres potentielle kunder.
 
Og hér kommer du måske ind i billedet. Jeg synes det kunne være spændende at booke møder hos jeres potentielle eller nuværende kunder!
 
I al beskedenhed skiller jeg mig ud fra de fleste andre eksterne mødebookere:
 
Erfaringer:
-Års erfaring med projektledelse indenfor teknologiprojekter
-Års erfaring med ledelse på afdelingschef-niveau i call center.
-Års erfaring med salgssupport på store call center løsninger
-Års erfaring med ledelse og træning af telemarketingafdelinger
 
Holdninger:
-Integritet er det vigtigste overhovedet for mig.
-Et godt salg er kun godt, hvis både leverandør og kunde får merværdi ud af handlen.
 
Koncept:
-I betaler ikke for andet end det I får: Møder og hvis I ønsker det opdatering af leads
-Jeg giver jeres konsulenter grundige meldinger inden møderne, så forberedelsen er perfekt.
-Ingen emner spildes. Hvis der ikke kommer et møde ud af et emne, opdaterer jeg i stedet emnet med informationer og sikrer at relationen er god fremadrettet.
-Med andre ord, jeg går til opgaven, som en seriøs salgskonsulent selv ville gøre det.
 
Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 
Jeg er i den indledende fase med at finde en mødebooker til et lidt anderledes koncept. Så smid en besked hvis du stadig er i game.
 
Vh/Klaus
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)