Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsor og hjælp til at skrive og ud give min selvbiografi, som bliver en biografi.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er en kvinde på 29 som brænder for at få min livshistorie ud til folk. Jeg har oplevet mange ting som ikke er for sarte sjæle. Jeg står nu i mit liv hvor jeg vil ud med alt og ved det håber jeg at blive hørt og forstået. Et håb om at vise andre hvem jeg rigtig er. Et håb om at give andre en følelse af at de ikk er alene, at der nogen der forstår en. Jeg har kæmpet siden jeg var helt lille. Jeg har så meget at fortælle at jeg nok ikk bliver kedelig at læse om, håber jeg da i hvert fald ikke, da dette er min drøm og håb om at blive hørt og forstået. Jeg er ikk den store skriver og derfor er det ikk muligt for mig selv at skrive en selvbiografi, da jeg ikk har gået i skole siden 4 klasse, er dette ikk min styrke at skrive og sætte det rigtig sammen. Har selvfølgelig prøvet op til flere gange i gennem årene, men uden held. Jeg brænder så meget for det, at jeg vil gøre alt for at få min historie ud. Det her bliver mit mål og vil ikk give op. Men jeg har ikk fundet den rigtige endnu, håber på at det måske er dig.? Hvad kan du tilbyde af hjælp til sådan en biografi om mit liv. ? Hvad koster det og hvor meget hjælp får jeg med dig ved min side ind i mit nye liv med ønsket om en færdig og udgivet bog. Jeg lover det ikk bliver kedeligt.  Jeg søger sponsorer til at få skrevt og udgivet boge. Håber at høre fra dig hurtigst muligt. Mvh Salina Caspersen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)