Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt brand søger råd!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære læsere,

Jeg håber i kan hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål, jeg rigtigt gerne vil blive klogere på! Jeg har længe overvejet at starte mit eget virksomhed (tøj). Jeg er næsten lige blevet færdig uddannet designer, og har derfor ingen erfaring i modebranchen.. Jeg har fundet et tøjproducent herhjemme, efterfølgende bliver varerne solgt på vores hjemmeside, men vi er lidt lost, da dette er vores først kollektion, i forhold til, hvordan finder vi buyers — fra udlandet/Scandinavia? hjælpe til salg og marketing? Gode råd modtages ;)



Tilmeldt 3. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Aaliyah21:
Kære læsere,

Jeg håber i kan hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål, jeg rigtigt gerne vil blive klogere på! Jeg har længe overvejet at starte mit eget virksomhed (tøj). Jeg er næsten lige blevet færdig uddannet designer, og har derfor ingen erfaring i modebranchen.. Jeg har fundet et tøjproducent herhjemme, efterfølgende bliver varerne solgt på vores hjemmeside, men vi er lidt lost, da dette er vores først kollektion.. I forhold til, hvordan vi finder buyers — fra udlandet/Scandinavia? hjælpe til salg og marketing? Gode råd modtages ;)



Fra Solrød Strand
Tilmeldt 31. Dec 19
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aaliyah,

Jeg vil starte et andet sted. Hvem vil du gerne sælge til? Hvad vil målgruppen gerne betale for de enkelte stykker tøj? Hvilke værdier vil du gerne have dit brand skal forbindes med?


Med venlig hilsen

Peter Flemming Teunissen Sjølin

Med venlig hilsen
Peter Flemming Teunissen Sjølin (petersjoelin.com)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)