Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent til læder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 12. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en række produkter, som jeg selv laver i hånden. Men jeg vil godt se hvilke muligheder, der er i udlandet. Alle produkterne er af kernelæder. Hvad skal jeg gøre for at finde en producent?

Med venlig hilsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon!

Jeg fremstiller selv pt. ca. 450 forskellige produkter i mit firma Læderprojektet.

Du vil som alle andre gerne importere noget billigt og sælge det dyrere her i Danmark og blive millionær med tiden:-)

Min erfaring er at det er op ad bakke at få noget produceret i udlandet.

1. Du skal finde en pålidelig producent, som også kan lave ordentlig kvalitet.

2. Du skal forsøge at overtale dem til at sælge i lille antal til dig. De fleste vil sikkert gerne have minimums ordre på 50 stk. af hvert prdoukt

du skal have fremstillet.

3. Med mindre du ofre penge på selv at rejse til landet og tage personlig kontakt er det svært at få disse ting opfyldt.

4. Du skal formentlig betale up front med risiko for aldrig at modtage varerne.

5. Du får besvær med at få fremstillet prøver og nye modeller, hvor lang tid gider de bruge på det uden betaling.

6. Besværlig kommunikation; der kan være kultur forskelle, så du spørger i Øst og de svarer i Vest.

Håber ikke alt dette afskrækker dig fra at få din forretning op at stå.

Måske er jeg blot lidt træt af at alt og alle altid tænker produktion i udlandet i stedet for i gode gamle Danmark.

Danmark er også et stærkt produktions land og lædervare branchen er langt i graven af folk der tænker som dig.

Der er næsten ikke nogen fabrikker tilbage i Danmark.

Måske skal du overveje hvordan du kan skalere din produktion op her i landet.

Tænk over at dit brand bliver forringet i samme sekund du importere. Så kan du ikke længere reklamere med dansk håndværk og kvalitet,

men måske nok med " Dansk Design" ?

Der er rigtig mange webshops der reklamere med dette, som aldrig har designet så meget som en Nøglering selv!

Vil du konkurrere på billig pris er du oppe mod mange der er langt mere kapitalstærke og større end dig.

Så mit råd er: bliv ved din niche, hvis dine produkter er gode nok.

Held og lykke!

Med venlig hislen

kim Læderprojektet.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det kan vores coaches hjælpe dig med fra Startup Central :) vi har hjulpet en del medlemmer med at finde producenter i både ind og udland. Du er mere end velkommen til at smide mig en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk så kan vi tage os en snak :)

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Gode input, du giver til trådstarter.

Du har dog glemt en meget væsentlig ting: CROM VI

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/de-ordner-dit-laederkluns-faar-kraeft-og-kroniske-sygdomme/7540187

Tilmeldt 30. Dec 19
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon

Vi hos StyleNova kan hjælpe dig med det du søger.
Se vores sortiment her: stylenova.com.pk

Vores firma er i Pakistan og vi levere læderprodukter til høj kvalitet. Vi har læder punge, bælter, tasker mm. Vi producerer både til store og små forretninger. Det vil glæde os at samarbejde med jer.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)