Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP KAN IKKE LOGGE IND PÅ MIN SQUARESPACE SIDE

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Har virkelig brug for hjælp. Har fået lavet hjemmeside i Squarespace, og hende der har designet siden for mig, kan godt logge ind,

men det kan jeg ikke. Vi forstår ikke hvorfor, og mit engelsk er bare ikke godt nok til at læse eller chatte mig frem til det.

PLEASE er der ikke en der kan hjælpe mig, det er vigtigt for mig at få den i luften snarest!!!!!!!!!!!!

Hilsen

Pernille

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :





Prøver du at logge ind med samme kode som hun gør, eller en hun har lavet til dig?



Seneste projekt: Quicklån.nu

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er det fixet, men har et nyt problem nu, pyha glæden ved at lave hjemmesider :-)

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er dit nye problem?

Seneste projekt: Quicklån.nu

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

det er at jeg ikke kan gå ind og lave siden offentlig, og svaret er en hel masse jeg ikke forstår, bla de siger jeg har købt noget forkert og skal gå ind og slette noget og købe noget andet. men det tør jeg ikke, er nervøs for at komme til at slette det jeg lige har fået lavet, og kan først få fat på hende der har lavet hjemmesiden på mandag, så må bare vente

Tilmeldt 5. Dec 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Bitter erfaring siger mig, at det er en rigtig god idé at lave en backup af sin hjemmeside før man opdaterer noget. Så husk det, og pøj pøj med projektet :-)

Seneste projekt: Quicklån.nu

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)