Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler råd fra en erfaren importør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal stille og roligt igang med noget import fra eu og udenfor eu. Vil spørger om I ved hvordan jeg finder en som kan give noget råd/consulting i import og fortælle step by step hvad man skal gøre når man skal importere og evt. sælge/aftale salg (hvordan gør man det?) af store partier af varer herhjemme til f.eks et supermarked kæde og lign. Det skal være en som selv har gjort det og har erfaring og ved hvad han/hun snakker om.  Jeg er nybegynder i import og derfor har mange spørgsmål og ved ikke hvor jeg skal starte og hvad jeg skal være opmærksom på. 
Der er sikkert nogle aminoer som kan dele erfaring og har lyst til at hjælpe.

mh Emin

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emin,

Hvad har du tænkt dig at importere?? Derudover så har vi en coach hos Startup Central som er direktør i et logisik firma som helt sikkert kan hjælpe dig med alle de spørgsmål du nu skulle have, og hvis du ønsker at vide mere så giv mig endelig et kald på 29290113 eller på Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har tænkt på at sælge dine varer til supermarkedskæder så tror jeg at det bliver meget svært.
Hvorfor skal de købe varer fra dig når de kan importere det selv og spare penge.

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Hvis du har tænkt på at sælge dine varer til supermarkedskæder så tror jeg at det bliver meget svært.
Hvorfor skal de købe varer fra dig når de kan importere det selv og spare penge.

De kender ikke til de varer som jeg har tænkt at importere. Ellers ville de selv sælge dem allerede. :) 

Det kan selvfølgelig blive svært men det er ikke umuligt, og det kommer også an på hvad man har til dem. 

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Aslak93:

Hej Emin,

Hvad har du tænkt dig at importere?? Derudover så har vi en coach hos Startup Central som er direktør i et logisik firma som helt sikkert kan hjælpe dig med alle de spørgsmål du nu skulle have, og hvis du ønsker at vide mere så giv mig endelig et kald på 29290113 eller på Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Tak for tilbud! Det er faktisk lidt forskellige varer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emin:

De kender ikke til de varer som jeg har tænkt at importere. Ellers ville de selv sælge dem allerede. :) 

Det kan selvfølgelig blive svært men det er ikke umuligt, og det kommer også an på hvad man har til dem. 

Undskyld mig men det er godt nok noget af en naiv holdning at have når du absolut ingen erfaring har med import.  Chancen for at du får en fod indenfor hos de store supermarkeder er utrolig lille - specielt når du er ny og uerfaren, husk på at du er op imod en top professionel kunde som vil stille rigtig mange krav til dig.

  

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt, tænker ikke det har nogen betydning at det er forskellige varer :) 

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Emin:

De kender ikke til de varer som jeg har tænkt at importere. Ellers ville de selv sælge dem allerede. :) 

Det kan selvfølgelig blive svært men det er ikke umuligt, og det kommer også an på hvad man har til dem. 

Undskyld mig men det er godt nok noget af en naiv holdning at have når du absolut ingen erfaring har med import.  Chancen for at du får en fod indenfor hos de store supermarkeder er utrolig lille - specielt når du er ny og uerfaren, husk på at du er op imod en top professionel kunde som vil stille rigtig mange krav til dig.

  

Det er lige præcis derfor jeg spørger jer om hjælp herind. Jeg har ingen erfaring som sagt. Men at jeg har et holdning til at jeg har noget som de ikke kender til, er ikke noget urealistisk. Chancen er altid der, man skal bare prøve først. Jeg har læst andre tråd her i Amino med samme spørgsmål angående import og at sælge til dansk supermarked osv, og der var andre der sagde at det er muligt og at det ikke skulle være et stort problem hvis man har noget godt at sælge og kan få alt andet på plads (det sagde folk som har selv prøvet det).  

Hvis man lytter til det du siger, så kan man lige så godt glem det hele og bare slappe af for man har ingen chance og man er naiv hvis man tænker at man kan sælge noget til Dansk supermarked.. :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kan du få hjælp til specifikke spørgsmål. Du skal ikke forvente, at der er nogen der giver dig en 'kogebog', som du kan bruge ganske gratis. Du er tilsyneladende temmelig blank på området, så enten må du igang med at undersøge MEGET mere selv, eller afsætte et pænt budget til konsulenthjælp.

mvh

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kirsten E:

Her kan du få hjælp til specifikke spørgsmål. Du skal ikke forvente, at der er nogen der giver dig en 'kogebog', som du kan bruge ganske gratis. Du er tilsyneladende temmelig blank på området, så enten må du igang med at undersøge MEGET mere selv, eller afsætte et pænt budget til konsulenthjælp.

mvh

Kirsten

Forstået. Tak. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)