Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler råd fra en erfaren importør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal stille og roligt igang med noget import fra eu og udenfor eu. Vil spørger om I ved hvordan jeg finder en som kan give noget råd/consulting i import og fortælle step by step hvad man skal gøre når man skal importere og evt. sælge/aftale salg (hvordan gør man det?) af store partier af varer herhjemme til f.eks et supermarked kæde og lign. Det skal være en som selv har gjort det og har erfaring og ved hvad han/hun snakker om.  Jeg er nybegynder i import og derfor har mange spørgsmål og ved ikke hvor jeg skal starte og hvad jeg skal være opmærksom på. 
Der er sikkert nogle aminoer som kan dele erfaring og har lyst til at hjælpe.

mh Emin

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emin,

Hvad har du tænkt dig at importere?? Derudover så har vi en coach hos Startup Central som er direktør i et logisik firma som helt sikkert kan hjælpe dig med alle de spørgsmål du nu skulle have, og hvis du ønsker at vide mere så giv mig endelig et kald på 29290113 eller på Mathiasaslak@startupcentral.dk 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har tænkt på at sælge dine varer til supermarkedskæder så tror jeg at det bliver meget svært.
Hvorfor skal de købe varer fra dig når de kan importere det selv og spare penge.

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Hvis du har tænkt på at sælge dine varer til supermarkedskæder så tror jeg at det bliver meget svært.
Hvorfor skal de købe varer fra dig når de kan importere det selv og spare penge.