Initilaforsiden var også kun, hvis der går et stykke tid til at sitet er på plads og klar. Mht Google er det jo efterhånden en hel videnskab. Google indexerer ca 4 gange om året. Her vurderer den dine sider ud fra div kriterier. Så som
links, brødtekst overskrifter og meget mere. Dette er alt sammen med til at bestemme den
pagerank som Google så tildeler dine sider - Det var det jeg mente med kærlighed
![]()
. Jeg kan anbefale dig at downloade Google''s Toolbar. Her kan du se pageranken så snart du er inde på et site. Den er her:
http://toolbar.google.com/ . Mht at få din side højt i Google er det en blanding af
SEO (Search Engine Optimization) og
SEM (
Search Engine Marketing) . Jeg vil her anbefale dig at kigge på de utallige tråde herinde so omtaler dette
emne. generelt kan du sige at SEO er alt det du selv kan gøre på dit site = gratis
![]()
. Dette Dette er alt det som kommer op i venstre side af Google når du søger på et eller andet. SEM er det som koster dig penge i form at
Google Adwords kampagner. Dette er alt det som kommer op i højre side af Google når du søger på et eller andet. Her betaler folk penge for at komme blive eksponeret på de ord som du netop har søgt på.
Håber at det giver dig en lille smagsprøve på hvad det går ud på. Jeg vil til sidst sige til dig at det kun er fantasien som sætter grænserne for hvad du lave på
nettet/dit site for få penge. Når det er oppe og køre skal jeg gerne se om jeg kan trylle en idé eller to op af ærmet
![]()