Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg over e-mail handelsbetingelser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en webshop der sælger udvalgte produkter.

Webshoppen reklamerer vi også med salg af mere typiske produkter indenfor samme område.

Alle disse produkter er dog nogle kunden kan købe ved at kontakte os via mail og derefter laver vi en faktura og sender denne og et betalingslink til kundens e-mail.

Vi sender derefter varen og hæve beløbet.

Men hvordan gør vi med kundens accept af vores betingelser? 

Kan vi sende betingelser sammen med faktura til kunden? Og er det nok?

Hvordan sikre I jer at kunden har accepteret betingelser.? Når det bestilles via mail.

Tilmeldt 1. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Acena Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at der er flere firmaer som blot spørger efter en bekræftelse på mail, hvor at kunden bekræfter med et OK. I kan skrive over linket at de bekræfter jeres handelsbetingelser, når de gennemfører en ordre.

Når i sender jeres betalingslink ud via mail, er det så et i generer direkte hos jeres PSP, eller er det et i generer igennem webshoppen? For alt afhængig af systemet som i anvender, så kan i sende et link til jeres checkout side i webshoppen (Hvertfald muligt med Woocommerce), hvor i har udfyldt kundens data på forhånd. Så skal de kun accepterer jeres betingelser og betale.

Alternativt, så kan man indsætte data i url'en, så de accepterer inden at de forsætter købet.

Men det hele afhænger lidt af hvilket system i bruger :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)