Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til YouTube kanal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.
Jeg skriver dette opslag i håb om at nogle kan hjælpe mig.
Jeg er blevet opfordret fra flere sider om at lave en YouTube kanal efter jeg for ca. 1 år siden var deltager i et tv madprogram ( mændendes maddyst ).
jeg har bare ikke den fjerneste ide om hvordan jeg starter og slutter.
Håber virkelig at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig igang.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af de bedste steder er Youtube Academy:
https://creatoracademy.youtube.com/

Det er især på deres community guidelines (policy) du skal være skarp, det er det, de fleste youtubere fejler på. Hvis du bryder dem, kan du blive demonitized eller direkte taget af.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til YouTube TV kanal:
Hejsa.
Jeg skriver dette opslag i håb om at nogle kan hjælpe mig.
Jeg er blevet opfordret fra flere sider om at lave en YouTube kanal efter jeg for ca. 1 år siden var deltager i et tv madprogram ( mændendes maddyst ).
jeg har bare ikke den fjerneste ide om hvordan jeg starter og slutter.
Håber virkelig at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig igang.

Kender du golearn.dk ? En hjælp til at komme i gang, både med video og youtube kunne være at se deres kursus omkring videomarkedsføring. Det kommer ind på hvordan du optager videoer og redigere i dem, også får du nogle tips til youtube.

Du kan se kurset her: https://www.golearn.dk/kurser/videomarkedsfoering-paa-sociale-medier-web/
Det koster 299 kr. for en måned, også kan du sidde og kigge på det i dit eget tempo.

Fra Ishøj
Tilmeldt 12. Sep 19
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser lige med her, da jeg også overvejer at starte min egen YouTube channel. Tænker lidt at min channel skal handle om bolig indretning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)