Tips til flere emailsubscribers

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 7
Martin Bjørn Skrevet 23-10-2019 kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 255
Martin Laugesen Skrevet 23-10-2019 kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke umiddelbart, at dit tilbud lyder særlig fristende. "Ingen spam – max. en email om ugen med relevant indhold. Bliv opdateret på nye indlæg, interviews og viden." For at være helt ærlig synes jeg det lyder en anelse kedeligt. Du bør sætte dig i læserens sted og tænke "What's in it for me?".

Som det første vil jeg foreslå at lave en lead magnet. Det kunne f.eks. være en .pdf med "Mine x absolut bedste tips", "x uundværlige værktøjer i min hverdag" eller noget. Og så bør du i stedet have en sælgende tekst, som læseren bare ikke kan sige nej til.

Et eksempel kunne være:

"Skriv dig på min liste og lær mine 4 absolut bedste tips og tricks til iværksætterlivet - 1 af dem finder du ikke andre steder"

Læseren får altså noget ekstraordinært med et krydderi af FOMO. Hvis du har muligheden, kan du evt. også tilføje en form for scarcity. Det kunne f.eks. være "lige nu får du en rabatkode til x, men skynd dig for den virker kun til de første 50".

Når du har boostet incitamentet til at skrive sig op på din liste, så kan du tilføje mulighed for at skrive sig op flere steder. En popup efter x sekunder på siden, et banner i bunden/toppen af vinduet, en lille boks i højre hjørne osv. Det handler dog om at finde en balance, så det ikke fjerner fokus fra dit indhold Smile

Hvis din liste er essentiel for dig, så kan du også overveje at lave en dedikeret landingpage til signups og efterfølgende sende en masse trafik til den. Du har som regel større chance for konvertering, når et signup er eneste fokus og mål for en hel side.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: