Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du arbejdsgiver eller jobsøgende?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Vi er en nystartet rekrutteringsvirksomhed der udbyder unik hjælp til jobsøgende indenfor IT, Ingeniør og Teknik (og dermed også til arbejdsgiverne).

Hvis nogle af Jer enten selv søger job eller måske søger ansatte, så kan vi tilbyde Jer hjælp til dette.

For jobsøgende kan vi fremhæve at:

- Du udfylder eller sender dit CV og dette formidler vi ud til en masse interesserede virksomheder og du bevarer din anonymitet hvis du ønsker det

- Vi har allerede en masse spændende virksomheder som søger medarbejdere og antallet af virksomheder vokser konstant

- Det er 100 % gratis og lige til

For arbejdsgivere kan vi fremhæve:

- Vi opsøger konstant kandidater til Jer

- I skal kun håndtere interessante henvendelser, altså ikke alt det besvær med pæne afslag

- I bliver kun præsenteret for aktivt jobsøgende i modsætning til når I selv søger i de store databaser

- Det er let for kandidaterne, så det er her både I og Jeres konkurrenter i fremtiden vil finde medarbejdere

- I kan gratis og uforpligtende modtage et ubegrænset antal kandidater og svare 1 kandidat gratis

- Helt aktuelt er de seneste 3 kandidater; en erfaren kemilaborant/udvikler i trekantsområdet, en meget erfaren netværkskonsulent i Århusområdet og en meget erfaren ingeniør/projektleder i hovedstadsområdet.

Hvis du søger job, så prøv vores gratis service og spar tid i din søgning efter drømmejobbet!

Hvis du ejer en virksomhed og søger medarbejdere indenfor IT, Ingeniør eller Teknik, så tilmeld Jer gratis idag og modtag herefter kandidater direkte i din mailboks!

Med venlig hilsen

Unique Match Teamet

www.uniquematch.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

UniqueMatch.dk:
Vi er en nystartet rekrutteringsvirksomhed der udbyder unik hjælp til jobsøgende indenfor IT, Ingeniør og Teknik

Jeg vil lige benytte lejligheden til at reklamere for mit eget lille eksperiment, der henvender sig til nogenlunde de samme personer. Jeg opfatter ikke www.kemiker.com som værende i konkurrence med UniqueMatch, men mere som endnu et tilbud til jobsøgende. Jeg arbejder selv som ingeniør i biotek-/medicinalbranchen, og for et par måneder siden fik jeg den ide at eksperimentere lidt med nogle søgemaskineoptimerede CV'er.

Hvis man er jobsøgende, hvorfor så ikke lægge sit CV et sted, hvor potentielle arbejdsgivere kan komme til at finde det, mens de søger efter noget helt andet. Hos jobindex, Stepstone og andre store CV-portaler kan man kun finde CV'er, hvis man kikker aktivt efter det. Det kræver både registrering og login.

På kemiker.com bliver de enkelte CV'er optimeret på relevante stillingsbetegnelser og nøglekompetencer. For mit eget CV's vedkommende ligger min stillingsbetegnelse (valideringsingeniør) nr. 1 på Google, og min vigtigste kompetence (rengøringsvalidering) nr. 5 på Google. Flere placeringer kan ses på hjemmesidens sitemap.

Hvordan ser I på mit eksperiment? Er det fuldstændigt hen i vejret, eller kan tankegangen bruges til noget? Gør man noget tilsvarende i andre brancher? Hjemmesiden kunne naturligvis godt bruge et grafisk løft, men det har jeg ikke brugt kræfter på endnu.

Mvh. Jakob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)