Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min 2. virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været selvstændig bogholder for små virksomheder i snart 10 år og har længe gået rundt med en idé til en regnskabsløsning, som ligger tæt op ad mit bogføringserhverv og som jeg har ønsket at implementere hos nogle af mine kunder.

Nu er det endelig lykkedes for mig at føre idéen ud i virkeligheden og starte mit 2. firma - Atadorp ApS - https://atadorp.dk 

Idéen kommer af, at jeg altid har haft det stramt med at bogføre kundernes kasseafstemninger - det er et meget monotont og tidskrævende arbejde. Jeg kom frem til, at der må være en smartere måde.. :-)

Jeg har derfor sammen med min partner udviklet en app til brug for de daglige lovpligtige afstemninger af kassen hos små butikker (guldsmede, cykelhandlere, frisører, isboder, pizzarier, cafeer mv), som optæller deres kasse i hånden og derefter sender deres kasserapporter & bilag til bogføring hos en bogholder/revisor. Disse butikker ligger i et segment, hvor det som regel ikke giver mening at have et avanceret (og dyrt) kassesystem, som der er at finde på markedet lige pt.

Vi har derfor udviklet Atadorp Kasseoptælling - en app til iPhone til disse butikker. Ejeren/butikkens medarbejdere har nu mulighed for tælle deres kasse op via appen, scanne kassebilag og sende det hele i skyen og bagefter indlæse data i deres regnskabsprogram i løbet af ingen tid.

Med denne løsning sparer man et væsentligt honorar hos bogholderen, da denne ikke skal bruge tid på at bogføre alle de kasseoptællinger. Man skal heller ikke sende bilag med posten til bogholderen og som bonus bliver medarbejderne også automatisk gjort opmærksomme på, hvis de har talt forkert og der er en kassedifference.

Vi er simpelthen så glade for det endelige resultat og krydser fingrene for, at kunderne også vil tage godt imod vores app! 😃

Tilmeldt 3. Oct 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder sku smart. Hvem vil ikke gerne spare tid og penge, på at bogholderen ikke skal fedte rundt med bilagene - og samtidig have at vide om der differencer med det samme.

Eneste minus - og det er stort i min bog :) - er at det kun er til æblet, men tænker du nok hurtigt får løst den detalje..


/ Carsten

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis! :)

Det var et valg ud fra statistikken - de fleste bruger iphone/ipad. Men jo, selvfølgeligt skal det også udvikles til Android senere hen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)