Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at starte eget tøj-brand - Hjælp til start!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy L:
Man kan vende spørgsmålet om, og spørge dig Ravn hvad du for ud af at skyde Max Barness og mange andres unge drømme ned

Kun for at hjælp dig unge der lige har fået en fix ide om at kunne starte sit eget brand. Vi har set hundredevis af dem her på Amino - men stort set ingen har en plan, ide eller vision udover at det kunne være fedt med sit egen brand - Så de unge skal da advares at smide penge i et projekt der med all sandsynlighed er dødfødt.

Jimmy L:
Hvad gemmer sig under profilen Ravn?

Undskyld men med hvad er det prøver at insinuere med det spørgemål?  kan ikke se hvad relevans det har for mine svar.

Jimmy L:
Et menneske med så meget erhvervs erfaring, så man kan tillade sig at skyde en ung mands spørgsmål til råd og vejledning fuldstændigt ned ?

Er det forkert at fraråde folk at starte på en dårlig ugennemtænkt ide, når de ikke har erfaring / visioner -  ikke i min verden. 

Jimmy L:
øvrigt så håber jeg at min pb med dokumentation omkring designbysi  gør at du ikke behøver lave mere detektivt arbejde, og ej heller behøver at linke til regnskaber, som intet har noget med virksomheden at gøre.

Overhoved ikke, jeg  har ikke en gang gidet at kigge på den dokumentation du har sent - jeg forholder mig til det du skriver og de regnskaber som er offentligt tilgændelige .  lidt mærkelig at du er så pirrelig omkring det med regnskaberne ?? 

Hvordan kan dit regnskab ikke have nogen med virksomheden at gøre ???  mig bekendt er er regnskaberne for det firma du selv omtaler!  men lad os da endelig få en forklaring.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meade:
Ravn er typen der ser begrænsninger overalt. Han skælder alt og alle ud herinde. Hans indlæg skal på ingen måde tages seriøst. 

lad mig lige starte med at spørge hvad du selv har bidraget med her på sitet - ikke ret meget!  Jeg hjælper dagligt folk, så din påstand holder ikke! I øvrigt  kalder også en spade for en spade om du kan lide det eller ej!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Meade:
Ravn er typen der ser begrænsninger overalt. Han skælder alt og alle ud herinde. Hans indlæg skal på ingen måde tages seriøst. 

lad mig lige starte med at spørge hvad du selv har bidraget med her på sitet - ikke ret meget!  Jeg hjælper dagligt folk, så din påstand holder ikke! I øvrigt  kalder også en spade for en spade om du kan lide det eller ej!

og så er det jo godt - at der er noget til alle - og stensikkert giver Ravn da masser af gode råd og ja - er også ude med advarselsslikkepinden når han synes noget lyder for ugennemtænkt - og - og Ravn er som også langt fra altid begejstret for mine råd - Det med den kontante facon kan nogle godt lide og andre ikke lide - herligt at der herinde er så mange typer med så mange forskellige indfaldsvinkler, så vi ikke kun er en klappe-på-skulderen klub

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn- Vi lever på hver vores planet, så lad den ligge her, og håbe trådstarter har fået input som han kan bruge til noget konstruktivt.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Ravn:

Meade:
Ravn er typen der ser begrænsninger overalt. Han skælder alt og alle ud herinde. Hans indlæg skal på ingen måde tages seriøst. 

lad mig lige starte med at spørge hvad du selv har bidraget med her på sitet - ikke ret meget!  Jeg hjælper dagligt folk, så din påstand holder ikke! I øvrigt  kalder også en spade for en spade om du kan lide det eller ej!

og så er det jo godt - at der er noget til alle - og stensikkert giver Ravn da masser af gode råd og ja - er også ude med advarselsslikkepinden når han synes noget lyder for ugennemtænkt - og - og Ravn er som også langt fra altid begejstret for mine råd - Det med den kontante facon kan nogle godt lide og andre ikke lide - herligt at der herinde er så mange typer med så mange forskellige indfaldsvinkler, så vi ikke kun er en klappe-på-skulderen klub

vh John Hannover 

Dine svar har jeg fået masser ud af John. Synes mange kunne lære af din måde at sige tingene på. Det er jo ikke svært forstå at man er uenig selvom det kommer ud på en saglig måde som forventes af voksne mennesker. 

Vh

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ravn:

Meade:
Ravn er typen der ser begrænsninger overalt. Han skælder alt og alle ud herinde. Hans indlæg skal på ingen måde tages seriøst. 

lad mig lige starte med at spørge hvad du selv har bidraget med her på sitet - ikke ret meget!  Jeg hjælper dagligt folk, så din påstand holder ikke! I øvrigt  kalder også en spade for en spade om du kan lide det eller ej!

Jeg er her ikke for at bidrage. Jeg er her for at hente knowhow og viden indenfor de branchespecifikke områder jeg opererer. 

"Jeg hjælper dagligt folk, så din påstand holder ikke!" 

Må erklære mig dybt uenig. 95% af dine indlæg er de samme mavesure, barnlige mobbeindlæg hvor du i 80% af dem også fejler big time med at begrunde udtalelserne man finder i dine eksplosive, emotionelt ladede hissy fits. 

En ting er at være uenig. En anden er kunne begrunde og anskueliggøre sin uenighed på den samme saglige og fornuftige måde som modne voksne mennesker kan. Denne kunne viser du ikke at beherske. Derfor er der få her der tager dig seriøst. 

"I øvrigt  kalder også en spade for en spade om du kan lide det eller ej!"

Og det fortsætter du bare med. Håber blot du også formår at ruste dig selv til bedre at kunne tåle at andre gør det samme, for denne ene gang gik virkeligt ikke for godt for dig :)

God aften allesammen. Og god vind i sejlene til trådstarter. 

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)