Søger samarbejdspartner til salg - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Søger samarbejdspartner til salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 9
Tilmeldt 5. okt 19
Indlæg ialt: 2

Skrevet 05-10-2019 kl. 21:09
Vi er et lille iværksætterteam, som har bygget en ny type MarTech platforme indenfor kundeloyalitet.
Der ligger +1.500 udviklingstimer bag platformen, som er klar til at blive lanceret og vi har pt. landet de første tre referencekunder og fået positive tilbagemeldinger hele vejen rundt med flere potentielle kunder, der er klar til at træde ombord, når vi er kommet lidt længere.
Desværre har vi mistet vores salgsansvarlige og er nu lidt amputeret kort før, der rigtig skal sættes fart under salgsindsatsen.
Vi søger derfor en samarbejdspartner indenfor salg, der kan træde ind og hjælpe os med at lægge den rigtige strategi og eksekvere på det hele vejen fra indledende kontakt/opsøgende salg over møder til lukning af aftaler.
Ideelt set har du kompetencer indenfor både salg og markedsføring og har tid/energi/lyst til at kaste dig aktivt ind i at starte en ny virksomhed indenfor et marked med stor omsætning og muligheder for at kunne skalere virksomheden kraftig.
Vores optimale løsning er en partner, der træder aktivt ind i ejerkredsen, men vi er åbne for forskellige konstellationer og hører gerne fra jer derude…
Amino-karma 333
Fra cph
Tilmeldt 18. jul 08
Indlæg ialt: 110

benny koefoed
Skrevet 05-10-2019 kl. 23:39

hej

jeg kunne godt tænke mig, at høre nærmere

lidt om mig selv jeg er 56 år gammel er gift og bor i København.

jeg har været salgschef i mange år, og sidder i en del netværksgrupper samt har jeg et stort netværk.

jeg ser frem til, at høre fra dig.

mvh

benny koefoed

Amino-karma 669
Tilmeldt 24. jan 12
Indlæg ialt: 177

Torben Søndergaard
Fra BumblebeeBusiness
Skrevet 06-10-2019 kl. 10:59

Hej,

Det lyder spændende og jeg sælger i forvejen en platform (app) til en lang række store kæder og brands til intern kommunikation - så med mindre det konflikter med Jeres platform vil jeg gerne høre mere.

Derudover har jeg et kæmpe netværk og har drevet flere professionelle forretningsnetværk på Sjælland.

Ser frem til at høre fra Jer.

Mvh

Torben Søndergaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores samarbejdspartnere :