Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privatliv ift. arbejde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har hørt forskellige svar på dette spørgsmål, men intet af det er rigtigt blevet plantet ind i mig, så jeg håber det vil hjælpe herinde.

Hvis jeg har en partner før jeg begynder på mit startup, vil hun højest sandsynligt droppe mig på baggrund af at jeg ikke bruger nok tid sammen med hende, hvis jeg så tværtimod finder en partner efter jeg har opnået et kæmpe økonomisk, hvordan ved jeg så at hun ikke kun er efter pengene, før forholdet er kommer ordentlig i gang?

*Dette er ingen form for diskrimination mod kvinder, da det lige så godt kunne være det modsatte*

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste svar der findes på dette er: Det kan ingen svare på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er ganske simpel: chancen for, at du rent faktisk tjener penge fra start af, er ganske minimal. Derudover skal du holde dig fra folk med tvivlsom moral, så er du helt udenom problemstillingen.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg skriver lige mit svar punktopdelt!

1. Hvis hun skrider fordi du bliver entreprenør så var hun da heller ikke værd at holde fast i.

2. Hvis du bliver den næste Jeff Bezos så prøv at spille normalt lønnet når du er på jagt!

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den første antagelse er forkert, det er ikke 'højst sandsynligt'. Men skulle det ske er reglen at krævet-tid-brugt-med hende er omvendt proportional med kreditgrænsen på det kreditkort du selvfølgelig har givet hende.

Den anden antagelse kommer du rundt om ved kun at finde en partner der selv har ligeså mange penge (eller flere, men så er det jo hende selv der har problemet).

Mvh.

Max

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et totalt teoretisk spørgsmål.

Når man ved det er rigtigt, så går man efter det - både i sit firma og sit privatliv.

Hvis man er velhavende og skal giftes, ville jeg personligt altid råde til at få ægtepagt. Det sorterer ofte fårene fra bukkene.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)